امروز:6 اردیبهشت 1403

اندروید 5.1.1 روی گلکسی نوت 4 به روز می شود

سامسونگ اعلام کرده بود که قصد دارد سیستم عامل اندروید 5.0 را برای گوشی نوت 4 به روز کند و کاربران زمان زیادی منتظر این به روز رسانی بودند و پس از این آپدیت امیدی به ، به روز رسانی مجدد نبود تا این که گوگل نسخه 5.1 اندروید را به روز کرد و دارندگان گوشی نوت 4 بار دیگر طعم شیرین پرش به نسخه جدید سیستم عامل اندروید را چشیدند .

با آریامونز همراه باشید …

شرکت سازنده سامسونگ هنوز آپدیت 5.1 اندروید را برای گوشی های گلکسی اس 6 و گلکسی اس آج عرضه نکرده است . گوشی های گلکسی نوت 4 یقین داشتند که آپدیت اندروید برای این گوشی ها زمان زیادی می طلبد اما تصاویری از استارت آپدیت سیستم عامل اندروید 5.1 در گوشی نوت 4 منتشر شد .
هنور خبرهای رسمی از این آپدیت و این که چه مزایایی نسبت به آپدیت 5.0 دارد منتشر نشده است .

به احتمال زیاد سامسونگ این آپدیت را روی گوشی های نسخه 64 بیتی انجام خواهد داد . ممکن است این آپدیت تحقق نیابد چون پردازنده خود شرکت سامسونگ از آن پشتیبانی می کند و در بقیه مدل ها پردازنده 32 بیتی است .
دقیقا مشخص نیست که آپدیت اندروید 5.1 چه زمانی انتشار می یابد اما به احتمال زیاد 1-2 ماه طول می کشد . شاید این آپدیت پس از آپدیت S6 منتشر شود .

 

11

12

13

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم