امروز:14 اردیبهشت 1403

معرفی سایت خرید جم کلش رویال برای ایرانی ها

خرید جم کلش رویال در این بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این جم‌ها به شما اجازه می‌دهند به امکانات زیادی در بازی دسترسی داشته باشید و آیتم‌هایی که از آرنا یا میدان نبرد به دست می‌آورید باز کنید. روش‌های متعددی برای به دست آوردن جم وجود دارد که هرکدام مقادیر متفاوتی جم در اختیار شما قرار می‌دهند. اما خرید با پول حقیقی یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین روش‌های دریافت جم کلش رویال است. البته خرید جم کلش رویال برای کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم‌های مالی شرایط متفاوت‌تری دارد. گیمرهای ایرانی برای خرید این جم باید به وبسایت‌های داخلی معتبر مراجعه کنند. به همین جهت در ادامه علاوه‌بر معرفی سایت خرید جم کلش رویال برای ایرانی ها، شما را با مزیت‌های داشتن این آیتم آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با بازی کلش رویال

کلش رویال (Clash Royale) یک بازی چندنفره آنلاین در ژانر ریل تایم استراتژی (RTS) است که توسط کمپانی سوپرسل (Supercell) طراحی شد و منتشر شد. در کلش رویال از همان کاراکترهای بازی محبوب کلش آف کلنز (Clash of Clans) استفاده شده است. بازیکنان کلش رویال می‌توانند کارت‌هایی را از طریق خریدهای درون‌برنامه‌ای خریداری یا آپگرید کنند. همچنین می‌توانند کرون (Crown) یا کاپ (Trophy) نیز برنده شوند یا در کلن‌ها و کامیونیتی‌های مبارزه‌ای عضو شده، کارت به اشتراک بگذارند و قلمرو برنده شوند.

بازیکنان از سراسر دنیا می‌توانند در این بازی با دیگران به رقابت بپردازند و از طریق چت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همانطور که اشاره شده در این بازی شما همان کاراکترهای جذاب کلش آف کلنز را در اختیار دارید؛ از جاینت‌ها یا غول‌ها گرفته تا آرچرها و باربرین‌ها.

گیم‌پلی کلش رویال بسیار ساده است. شما بازی را با سه برج شروع می‌کنید؛ یک برج در وسط و دو برج دیگر در دو طرف مپ بازی. هدف شما از بازی، استفاده از ارتش خود برای نابود کردن برج مرکزی دشمن است. البته این تنها هدف بازی نیست، بلکه شما باید از برج‌های خود نیز دفاع کنید. هر مبارزه کلش رویال سه دقیقه زمان می برد. البته اگر نتیجه بازی مساوی باشد، زمان بیشتری به شما داده می‌شود. گرافیک این بازی نیز مانند نسخه اورجینال آن یعنی کلش آف کلنز فوق‌العاده است.

در کلش رویال یونیت‌های زیادی وجود دارند که باید آن‌ها را آنلاک کنید. برای آنلاک کردن این یونیت‌ها باید به تعداد کافی کارت جمع‌آوری کنید. برای جمع‌آوری کارت نیز باید بتوانید صندوقچه‌های بازی را باز کنید که این کار تنها با بردن تورنومنت‌های مختلف امکان‌پذیر است. هرکدام از یونیت‌های کلش رویال امکانات خاصی را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ از لایف پوینت (Life Point) گرفته تا سرعت و غیره. ارتقا این مهارت‌ها با افزایش لول به شما اجازه می‌دهد ارتش خود را با استراتژی دقیق‌تری مستقر کنید.

جم کلش رویال چیست و چه کاربردی دارد؟

جم‌ها ارز پریمیوم بازی کلش رویال به‌شمار می‌روند که خرید آن‌ها مزایای زیادی برای کاربران دارد. پس از دانلود بازی، درابتدا بازیکنان مبارزه را با ۱۰۰ جم آغاز می‌کنند. در ادامه بازی با باز کردن صندوقچه‌ها (Crown Chests)، به دست آوردن کاپ و از طریق شرکت در چالش‌های مختلف در کلن وارز (Clan Wars) و تورنومنت‌های جهانی می‌توانید جم‌های بیشتری به دست بیاورید. در آفرهای روزانه بازی هم می‌توانید به‌صورت رایگان جم دریافت کنید. یکی دیگر از روش‌های به دست آوردن جم خرید این آیتم با پول حقیقی است که در بخش‌های بعدی به آن می‌پردازیم.

خرید جم کلش رویال برای گیمرهای این بازی مزایای زیادی دارد. برای مثال می‌توانید این جم‌ها را در چالش‌ها استفاده کرده و مقدار بیشتری طلا و کارت به‌ دست بیاورید. خرید ایموت و آنلاک کردن صندوقچه‌ها از دیگر مزایایی هستند که با خرید جم کلش رویال به آن‌ها دست پیدا می‌کنید. با استفاده از جم کلش رویال می‌توانید تورنومنت آغاز کرده یا در چالش‌های مختلف شرکت کنید. شما برای مبارزه در کلش رویال به تجهیزات جنگی نیاز دارید. به کمک جم می‌توانید این تجهیزات را ارتقا داده و در نبردها عملکرد قوی‌تر و بهتری داشته باشید.

خرید جم کلش رویال از ونوم استور

همانطور که اشاره شد، به‌دست آوردن جم کلش رویال از روش‌های متعددی امکان‌پذیر است. اما راحت‌ترین و سریع‌ترین روش به‌دست آوردن این آیتم خرید آن با پرداخت پول حقیقی است. گیمرهای ایرانی به دلیل اعمال تحریم‌های مالی قادر به خرید جم کلش رویال از روش‌های رایج و استفاده از درگاه‌های پرداخت نیستند. به همین جهت باید از روش‌های جایگزین برای خرید جم کلش رویال استفاده کنند.

فروشگاه ونوم استور امکان خرید جم کلش رویال و جم کلش آف کلنز و دیگر آیتم‌های گیمینگ را به صورت قانونی و با قیمت مناسب برای کاربران ایرانی فراهم نموده است. با مراجعه به وبسایت فروشگاه ونوم استور می‌توانید صفحه مورد نظر خود برای خرید را باز کرده و در کمترین زمان ممکن هر نوع آیتمی که از بازی دلخواه خود می‌خواهید خریداری کنید. برای خرید جم کلش رویال نیز کافی است صفحه خرید جم کلش رویال را باز کرده و از میان مقادیر مشخص‌شده مقدار جم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای خرید جم کلش رویال تنها به پلیر تگ (Player Tag) احتیاج دارید و می‌توانید بدون نگرانی از لو رفتن اطلاعات خصوصی خود خرید کنید. پس از پرداخت و ثبت نهایی سفارش، حساب شما در کمترین زمان ممکن و به‌صورت آنی شارژ خواهد شد. فروشگاه ونوم با دارا بودن نماد اعتماد، امکان تجربه یک خرید امن و سریع را برای شما فراهم می‌کند.

کلام پایانی

اگر تجربه بازی کلش آف کلنز را دارید حتما نام کلش رویال را شنیده‌اید یا این بازی را نیز بر روی دستگاه خود نصب کرده‌اید. خرید جم کلش رویال یکی از روش‌هایی است که می‌تواند سطح شما را در بازی ارتقا دهد و پیشرفت زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. زیرا با خرید این ارز پریمیوم به آیتم‌های گوناگون و ویژه‌‌ای در بازی دسترسی خواهید داشت؛ از باز کردن صندوقچه‌ها گرفته تا ارتقا تجهیزات جنگی. در این مطلب تلاش کردیم علاوه‌بر بررسی مزیت‌های جم کلش رویال، به معرفی سایت خرید جم کلش رویال برای ایرانی ها نیز بپردازیم. با مراجعه به فروشگاه ونوم استور، می‌توانید خرید جم کلش رویال و دیگر آیتم‌های گیمینگ را به‌صورت قانونی، با قیمت مناسب و با امکان تحویل آنی تجربه کنید.

برچسب ها : جم کلش آف کلنز,جم کلش رویال,کلش رویال

اشتراک گذاری