امروز:5 اردیبهشت 1403

عرضه آیفون ۱۴ پرو از فروشندگان سوم شخص کاهش می‌یابد

دردسترس‌بودن iPhone 14 Pro با ورود به فصل خرید تعطیلات همچنان رو به کاهش است. اکنون، شریک اپل Best Buy هشدار می‌دهد که شاهد تقاضای زیادی برای دستگاه‌های پرچمدار آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرومکس است و عرضه لازم برای پاسخگویی به این تقاضا را ندارد.

خود اپل تأیید کرد که آیفون 14 پرو به دلیل محدودیت‌های COVID-19 در چین، در این فصل خرید تعطیلات کمبود عرضه خواهد داشت. سپس اپل راهنمای سالانه خود را از “آخرین تاریخ‌های سفارش هدایای تعطیلات” منتشر کرد و این تاریخ برای آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرومکس قبلاً گذشته بود. در آن زمان، ما متوجه شدیم که به نظر می‌رسید Best Buy هنوز هم عرضه بسیار زیادی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار اپل دارد؛ اما به نظر می‌رسد که به پایان می‌رسد.

روند فروش آیفون 14 پلاس

به گزارش رویترز، کوری بری، مدیرعامل Best Buy، این فشار تقاضا را در تماسی با رسانه‌ها در هفته جاری تأیید کرد. یکی از مکان‌هایی که ما شاهد کمی فشار (موجودی) هستیم؛ در دستگاه‌های نمادین آیفون رده‌بالاتر است. کمبود آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرومکس چیزی است که Best Buy مجبور است در راهنمای درآمد خود برای سه‌ماهه خرید تعطیلات امسال لحاظ کند. این شرکت در عوض به «افزایش معاملات و تخفیف‌ها» برای جذب خریداران بیشتر به فروشگاه‌ها تکیه خواهد کرد.

در همین حال، رویترز به نقل از تحلیلگر دانیل آیوز که تخمین می زند اپل حدود هشت میلیون دستگاه آیفون 14 را در آخر هفته جمعه سیاه امسال به فروش خواهد رساند. این نشان‌دهنده کاهش حدود دو میلیون واحدی در مقایسه با سه‌ماهه مشابه سال گذشته است.

قابلیت‌های بیشتر آیفون 14 پرو

با صفحه‌نمایش 6.1 اینچی، آیفون 14 پرو اپل در مقابل گلکسی‌اس 22 سامسونگ و سایر گوشی‌های پرچمدار با عملکرد بالا و درعین‌حال جمع ‌و جور قرار می‌گیرد. در بدن، خیره‌کننده به نظر می‌رسد و در بخش‌های کلیدی بهترین در کلاس است؛ با حداکثر روشنایی تا 2000 نیت، حتی بهترین نمایشگرهای پرچمدار سامسونگ را بهتر می‌کند. صفحه‌نمایش Super Retina XDR 14 Pro نه‌تنها روشن می‌شود؛ رزولوشن این گوشی ۲۲۵۶ در ۱۱۷۹ پیکسل بوده و با تراکم پیکسلی 460 پیکسل در هر اینچ، زیبا و واضح دیده می‌شود. در مرکز بالای صفحه نمایش فناوری داینامیک آیلند قرار دارد و با اولین گوشی اپل مواجه هستیم که از نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند.

اعتبار HDR و نرخ رفرش 120 هرتز را به ترکیب اضافه کنید و آیفون 14 پرو هیچ قدم جدیدی نخواهد داشت؛ اما تمام جعبه‌های پرچمدار را بررسی می‌کند. اگر علاقه زیادی به تماشای محتوا دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم به آیفون 14 پرومکس به‌جای 14 پرو فکر کنید. دلیل آن این است که جزیره دینامیک در هر دو تلفن یک اندازه است؛ بنابراین باتوجه‌به اندازه کوچک‌تر 14 پرو، بخش بیشتری از صفحه‌نمایش را اشغال می‌کند.

دوربین آیفون 14 پرو

امسال، اپل چشمگیرترین دوربینی را که در یک آیفون دیده‌ایم راه‌اندازی کرد و هم وضوح و هم اندازه سنسور دوربین اصلی را ارتقا داد. درحالی‌که آیفون 13 پرو و پرومکس دارای سنسورهای ساده 1/1.7 اینچی هستند؛ برای سال 2022، اپل یک سنسور بزرگ 1/1.28 اینچی را در آیفون 14 پرو معرفی می‌کند. سنسور بزرگ‌تر 14 Pro با رزولوشن بالا 48 مگاپیکسلی، لنز دیافراگم f/1.78 بافاصله کانونی 24 میلی‌متری، تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال با تغییر سنسور نسل دوم، لنز هفت عنصری و پیکسل‌های فوکوس 100 درصد مطابقت دارد.

برای اولین‌بار، دوربین آیفون از نظر مشخصات و همچنین عملکرد با همتایان اندرویدی خود رقابت می‌کند. دوربین‌های ثانویه 12 مگاپیکسلی هستند؛ بنابراین دوربین اصلی 14 پرو به طور پیش‌فرض با وضوح 12 مگاپیکسل عکاسی می‌کند؛ اگرچه عکس‌های بزرگ 48 مگاپیکسلی RAW می‌گیرد. اپل از سنسور با وضوح‌بالای دوربین اصلی برای ارائه تله فوتو استفاده می‌کند. با افزودن یک لنز دیجیتال، آیفون 14 پرو به 12 مگاپیکسل داخلی سنسور دوربین اصلی برش داده می‌شود تا یک تصویر 12 مگاپیکسلی دو بار تله فوتو ایجاد کند. این پانچ به 48 میلی‌متر می‌رسد که مناسب برای پرتره است.

خرید قسطی آیفون 14 پرو از بازرگانی سیب

ب اتوجه ‌به امکان خرید قسطی در فروشگاه بازرگانی سیب شما می‌توانید تمامی محصولات این فروشگاه را از جمله آیفون 14 پرو قسطی و تنها با پرداخت 40 درصد از مبلغ کل گوشی خریداری کنید. همچنین باید گفت که مابقی مبلغ را می‌توانید بدون نگرانی در اقساط سه الی دوازده ماه پرداخت کنید. فروشگاه بازرگانی سیب فرصت شگفت‌انگیزی برای کسانی که قصد خرید گوشی به طور قسطی دارند را فراهم کرده است. جهت مشاهده آیفون 14 پلاس و خرید قسطی آیفون ۱۴ پرو کلیک کنید.
منبع: ویجیاتو

برچسب ها : آیفون 14 پلاس,آیفون 14 پرو

اشتراک گذاری