امروز:10 فروردین 1403

خرید آب تصفیه کن خانگی برای سلامت پوست و بدن

با توجه به اهمیت بالای مصرف آب پاک و بهداشتی در سلامت بدن انسان، به دلیل کیفیت پایین و وجود آلاینده های مضر آب های آشامیدنی شهری، بسیاری از مردم نقش دستگاه های آب تصفیه کن را در زندگی خود بسیار ضروری می دانند. بیماری های ناشی از آب آلوده ما را مجاب کرده تا به سلامت و تصفیه صحیح آب آشامیدنی خود بیشتر اهمیت بدهیم. امروزه استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی در بسیاری از منازل شهری امری متدال شده است. برای درک بیشتر ضررهای آب آلوده و مزایای خرید دستگاه تصفیه آب های خانگی در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

مضرات آب آلوده 

منابع مختلفی در آلوده کردن آب آشامیدنی نقش دارند. فاضلاب کارخانه ها، کود های کشاورزی، باران های اسیدی، پساب و زباله های بیمارستانی و خانگی، کلر و مواد شیمیایی و پوسیدگی لوله های آب از جمله آلاینده های آب هستند که اگر به خوبی تصفیه نشوند به آب های زیر زمینی راه پیدا می کنند و وارد آب لوله کشی می شوند. سیستم تصفیه شهری بسیار در تلاش است تا بتواند این مواد مضر را از آب جدا کند و تا حدودی توانسته که این کار را انجام دهد اما بخش زیادی از این مواد در آب باقی می ماند. علاوه بر این کلر که در تصفیه شهری از آن برای از بین بردن آلاینده های آب استفاده می کند خودش یک ماده ی خطرناک است که ورود آن به بدن بیماری و مشکلات زیادی را ایجاد می کند. سیستم لوله کشی آب به دلیل قدیمی بودن دچار فرسودگی شده است و با گذشت زمان آب با عبور از این لوله ها، زنگ ها و پوسیدگی های آهن وارد آن می شود که بسیار مضر برای بدن است. تنها با استفاده از تصفیه آب خانگی می توان از ورود این مواد به آب جلوگیری کرد.

 نیترات در آب که از طریق کود های شیمیایی و سوزاندن سوخت های فسیلی و در نهایت باران های اسیدی وارد آب های زیر زمینی می شود یک ماده خطرناکی است که برای کودکان به ویژه مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت. وجود این ماده در بدن باعث کاهش توانایی خون برای حل اکسیژن در سراسر بدن می شود و در نتیجه سندروم کودک آبی را برای کودکان به وجود می آورد.

آب سخت نیز یکی از مضرات آب آلوده و تصفیه نشده است. وجود دو ماده کلسیم و منیزیم بیش از حد در آب آن را سخت خواهد کرد. زنگ زدگی لوله ها و شیر آلات شما نشان دهنده ی سختی آب لوله کشی می باشد که باعث رسوب گرفتگی ظروف آشپزخانه نیز می شود. آب سخت در ابتلا به مشکلات قلبی تاثیر زیادی دارد.
فلوراید در آب که حاصل تولید آلومینیوم است نیز موجب آسیب های ژنتیکی، آسیب به سیستم عصبی بدن، خشک شدن مفاصل و خطر ابتلا به سرطان می شود. 
باکتری ها و میکروب هایی که از طریق فاضلاب های خانگی و بیمارستانی وارد آب می شوند اگر به درستی پاکسازی نشوند بیماری های عفونی مثل وبا و اسهال مسافرتی را به همراه خواهد داشت.
مسمومیت سرب و آرسنیک و افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست از طریق این دو ماده نیز از خطرات آب آلوده می باشد.

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی

مهم ترین فایده دستگاه تصفیه آب خانگی، تولید آب سالم و تمیز با درجه سختی پایین است. این دستگاه در چند مرحله انواع آلودگی های آب شهری را توسط فیلتر های تصفیه آب از بین می برد و در کاهش سختی آب نیز موثر است. به دلیل وجود مواد شیمیایی در آب، حتما متوجه شده اید که آب لوله کشی مزه ای شبیه به آهن و تلخی می دهد. این دستگاه با حذف مواد شیمیایی آب، مزه و بوی آن را بهبود می دهد و در شیرین کردن آن نیز کمک می کند.
از دیگر مزایای دستگاه تصفیه آب خانگی کاربرد آسان و دسترسی داشتن به آب تصفیه شده در هر زمان است. شما با هر بار باز کردن شیر آن آبی سالم و بهداشتی خواهید داشت و نیازی ندارید تا هزینه ی زیادی برای خرید بطری های آب معدنی پرداخت کید. بنابراین در هزینه هایتان نیز صرفه جویی خواهد شد چرا که قیمت خرید یک دستگاه آب تصفیه کن برای شما بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود تا این که بخواهید هر ماه تعداد زیادی آب معدنی خریداری کنید. با توجه به این که آب های معدنی کیفیت مناسبی ندارند و نمی توان از معدنی بودن آن واقعا اطمینان پیدا کرد.
شما با تهیه یک آب تصفیه کن خانگی از بیماری های ناشی از آب آلوده جلوگیری می کنید و هیچ یک از مواد سمی و شیمیایی را وارد بدن خود نخواهید کرد. هم چنین از خواص معدنی آن نیز بهره مند می شوید و همواره پوستی شاداب خواهید داشت و به هیدراته شدن بدنتان کمک زیادی خواهد کرد.

خواص آب قلیایی

دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی یکی از بهترین و کامل ترین دستگاه هایی است که امرزه طرفدار زیادی پیدا کرده است. آب یونیزه قلیایی آبی است که میزان اسید آن بسیار کم باشد. اسید آب مشکلات زیادی را برای دستگاه گوارش و به طور کلی بر عملکرد بدن ایجاد می کند.  خواص آب آلکالاین بسیار زیاد است و دارای مواد معدنی بسیار مفیدی مثل کلسیم، پتاسیم و بی کربنات می باشد. در فرایند تصفیه آب این مواد از بین می روند اما با اضافه کردن یک فیلتر قلیایی آلکالاین به دستگاه می توان آن ها را تا اندازه ی استاندارد و مورد نیاز بدن به آب برگرداند تا همچنان خواص معدنی خود را حفظ کرده باشد. آب یونیزه در بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کاهش سوزش معده بسیار موثر است و به شادابی پوست و مو کمک می کند. سرعت روند پیری را کاهش می دهد و در جلوگیری از ابتلا به سرطان ها نیز نقش زیادی دارد.

راهنمای خرید آب تصفیه کن 

مهم ترین نکات برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا، شناخت و کسب اطالاعات لازم در رابطه با انواع سیستم دستگاه های تصفیه آب و تفاوت میان کارکرد آن ها می باشد تا بتوانید مطابق نیازتان یکی از آن ها را انتخاب نمایید. نکته بعدی در راهنمای خرید آب تصفیه کن قیمت دستگاه تصفیه آب می باشد. خرید از نمایندگی های معتبر تصفیه آب می تواند خیال شما را از خرید مطمئن و با قیمت مناسب راحت کند.

یکی از مراکز فروش معتبر این دستگاه ها، شرکت تصفیه آب تصفیه آسا می باشد. این شرکت نمایندگی بهترین برندهای تصفیه آب مثل مینروا، سافت واتر و سی سی کا بوده و دارای خدمات پس از فروش و سرویس و تعویض فیلتر در محل می باشد.

برچسب ها : دستگاه تصفیه آب,آب قلیایی,خرید دستگاه تصفیه آب

اشتراک گذاری