امروز:31 فروردین 1403

تاثیر شگفت انگیز سئو بر افزایش بازدید گوگل

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، عبارت است از قرار دادن محتوایی در سایت شما که پتانسیل بهبود دید سایت شما را برای موتورهای جستجو و کاربران آنها دارد. به عبارت دیگر، سئو می تواند به سایت شما کمک کند تا در جستجوهای مرتبط بیشتر نشان داده شود. چگونه سرمایه گذاری در هزینه سئو می تواند به افزایش بازدید گوگل ما کمک کند؟

سئو چیست؟

خدمات سئو، خدمات بهینه سازی موتور جستجوی یکبار مصرف یا مداومی هستند که سئوی سایت شما را برای افزایش دید و بازدید جستجوی ارگانیک آن بهینه می کنند. فریلنسرها، مشاوران و آژانس ها همگی خدمات سئو ارائه می دهند. امروزه، 55 درصد از کسب و کارها در خدمات حرفه ای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) سرمایه گذاری می کنند. هنگام تلاش برای بهبود سئوی سایت خود باید به چند نکته توجه کنید. در اینجا چند نکته برای شروع شما وجود دارد:

  • اطمینان حاصل کنید که نوشته روی وب سایت شما واضح، مفید و توصیفی است.
  • موضوع خود را به زبانی ساده و خوانا توضیح دهید.
  • کلمات کلیدی مرتبط را درج کنید، که کلماتی هستند که فکر می‌کنید کاربر ممکن است هنگام جستجوی آنلاین برای آنچه ارائه می‌دهید جستجو کند. این ایده خوبی است که عبارات جستجو را در کپی سایت خود قرار دهید، مطمئن شوید که صفحه خود را با عبارات جستجوی بیش از حد شلوغ نمی کنید، یا صفحات جعلی را قرار نمی دهید که نمی خواهید کاربران آنها را ببینند. انجام این کار ممکن است منجر به این شود که گوگل صفحات شما را فریبنده تلقی کند و سایت شما را نادیده بگیرد، بنابراین به این فکر کنید که چه چیزی برای کاربر راحت‌تر است که پیمایش و درک کند.

ظاهر شدن در نتایج جستجوی ارگانیک مانند گوگل هیچ هزینه ای ندارد و ایجاد تغییرات برای بهبود سئوی وب سایت شما می تواند در طول زمان بر رتبه بندی جستجوی شما تاثیر بسزایی بگذارد. درباره نحوه عملکرد جستجوی ارگانیک Google بیشتر بیاموزید و نکاتی را برای شروع در اینجا بیابید. می‌توانید پیشرفت خود را ردیابی کنید و عملکرد محتوایتان را با استفاده از کنسول جستجو ببینید.

پرداخت هزینه سئو بهتر است یا ppc؟

Google Ads راه‌حل تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک (PPC) گوگل است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد بر روی کلمات کلیدی پیشنهاد بدهند تا فرصتی برای نمایش تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل داشته باشند.

هنگام استفاده از Google Ads، فقط زمانی پول پرداخت می کنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند تا از سایت شما بازدید کند یا با کسب و کار شما تماس بگیرد. بعلاوه، می توانید تبلیغات خود را در هر زمان تغییر دهید تا به گروه خاصی از افراد (بر اساس علاقه، منطقه جغرافیایی و غیره) دسترسی پیدا کنید یا یک معامله یا محصول خاص را تبلیغ کنید. این انعطاف‌پذیری می‌تواند منبع خوبی برای شرکت‌های کوچکی باشد که نمی‌توانند به‌طور مکرر وب‌سایت خود را برای منعکس‌کننده فروش، تبلیغات یا پیشنهادات فصلی به‌روزرسانی کنند.

Google Ads همچنین به شما این امکان را می دهد که با نمایش تبلیغات در وب سایت های مرتبط در شبکه نمایش Google (GDN) کسب و کار خود را خارج از جستجوی Google تبلیغ کنید. GDN از هزاران سایت در سراسر وب تشکیل شده است که می توانید با مشتریان بالقوه بیشتری ارتباط برقرار کنید. می‌توانید سایت‌های خاصی را برای اجرای تبلیغات نمایشی انتخاب کنید، یا انواع افرادی را که می‌خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید انتخاب کنید و به Google Ads اجازه دهید فهرستی برای شما ایجاد کند.

راه حل تبلیغات PPC مانند Google Ads نتایج مشابهی با SEO ندارد و رتبه بندی جستجوی ارگانیک شما را بهبود نمی بخشد. در عوض، Google Ads می تواند به شما کمک کند تبلیغات خود را به مشتریان بالقوه نمایش دهید، دقیقاً در لحظه ای که آنها به دنبال کسب و کاری مانند شما هستند.اولین مسئولیت Google ارائه مرتبط ترین نتایج جستجو به کاربران است. اگر کسب‌وکارها می‌توانستند از روش‌های سئوی پولی برای رتبه‌بندی بالاتر در نتایج جستجو استفاده کنند، کاربران اطلاعات مورد نظر خود را دریافت نمی‌کردند.

کدام بهتر کار می کند – تبلیغات SEO یا PPC؟ بستگی به این دارد که دوست دارید به چه چیزی برسید، زیرا SEO و PPC می توانند به روش های مختلف به کسب و کار شما کمک کنند.

سئو ابزار مهمی برای بازاریابی آنلاین موفق است زیرا به کسب و کار شما بهترین شانس را برای یافتن می دهد، حتی اگر فرآیند بهینه سازی مدتی طول بکشد تا درست انجام شود. تبلیغات PPC به شما امکان می دهد سریعتر به مشتریان دسترسی پیدا کنید و کمپین خود را در لحظه سفارشی کنید. اگر هدف شما هدایت ترافیک به سایت شما در کوتاه مدت است، ممکن است تمرکز خود را بر تبلیغات PPC انتخاب کنید. اگر می خواهید حضور آنلاین کسب و کار خود را در دراز مدت افزایش دهید، سئو راه حل است. روش دیگر، برای یک استراتژی جامع، زمان و انرژی خود را در SEO و PPC سرمایه گذاری کنید.

به منظور بهبود سئو سایت خود بهتر است به یک متخصص در این حوزه مراجعه کنید تا از صفر تا صد طراحی آن در کنار شما باشد و در رفع ایرادات احتمالی به شما کمک کند. شرکت طراحی ایران سایت؛ اولین و قدیمی ترین مجموعه تخصصی طراحی سایت است که در راستای ارائه بهترین خدمات طراحی سایت به مشتریان متعهد شده است که بهترین کیفیت محتوا را در اختیار آنها قرار دهند و حتی پس از مشاوره اولیه، پشتیبانی خود را ادامه دهد. در صورتی که از سئوی سایت خود راضی نیستید یا قصد بهبود صفحه خود در گوگل را دارید؛ می توانید با کارشناسان ایران سایت iransite.ir تماس بگیرید.

برچسب ها : هزینه سئو,افزایش بازدید گوگل,سئو