امروز:20 اردیبهشت 1403

مراحل تعویض باتری آیفون اس ای و آیفون 11 پرو مکس

تعویض باتری آیفون اس ای وقتی صورت می گیرد که شارژ گوشی در مدت زمان خوبی حفظ نشود و خیلی زود خالی گردد. اگر چه آیفون SE با آیفون 5S از نظر ظاهر به هم شباهت دارند اما باتری این دو گوشی نسبت به یکدیگر از تفاوت هایی برخوردار هستند که نمی ‌توانید از باتری آیفون 5S در آیفون SE یا برعکس بهره برداری نمایید. بهتر است پس از از تعویض باتری آیفون SE حتما باتری جدید را کالیبره کنید. مراحل تعویض باتری آیفون SE از ضریب سختی متوسطی برخوردار می باشد و معمولا مابین 1 الی 2 ساعت جهت انجام آن زمان صرف می شود. امروزه مراکز زیاد این تعمیرات را انجام می دهند که توصیه می شود در این خصوص به مراکز معتبر مراجعه نمایید. این مراکز ضمن تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس و تعمیر آیفون 6 اقدام تعمیر تمامی مدل های آیفون نیز می نمایند.

در این میان توصیه می نماییم که باری شروع تعویض مجموعه نمایشگر را به طور کامل جدا نمایید. این هدف جهت جلوگیری از آسیب تصادفی کابل های صفحه نمایش صورت می گیرد.در صورتی که حس می کنید می توانید باتری را بدون فشار بر روی کابل های صفحه نمایش بر دارید، می توانید مراحل جداشدن صفحه نمایش (LCD) را انجام ندهید. نوارهای چسب گیرنده باتری را به محض باز کردن تلفن می توان جدا نمایید ولی توجه کنید ابتدا موتور ویبره را بردارید. پس از طی کردن مراحل باتری تازه نصب شده خود را کالیبره نمایید. به این صورت که ابتدا به طور صد در صد پر شود و پس از آن نیز به طور کامل خالی شود.

جداسازی باتری آیفون اس ای 2020

برای شروع کافیست ابتدا باتری آیفون اس ای چهار برچسب نگهدارنده باتری را جدا نمایید. برای جدا کردن برچسب های نگهدارنده باتری به این صوررت عمل شود که ابتدا برچسب را با کمک اسپاتول از روی باتری جدا نموده و سپس بکشید تا کامل از زیر باتری جدا گردد. برای سه برچسب دیگر این کار تکرار شود. اسپاتول را بردارید و باتری را از شاسی جدا نمایید. توجه داشته باشید که در حین جداسازی، باتری خم یا سوراخ نشود. حال باتری آیفون اس ای 2020 از گوشی جدا شده و آماده تعویض می باشد.

تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس

در مدل هایی مانند آیفون 11 که اندازه ال سی دی آن ها، بزرگتر می باشد ، به علت بزرگ بودن صفحه نمایش، تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس به دلیل شکستن، معمول ترین اتفاقی بوده که رخ می دهد. صفحه نمایش این مدل بسیار در برابر ضربه هم حساس می باشد و گاهی ضربه ای کوچک یا افتادن گوشی، منجر به آن شده تا مجبور به تعمیر و یا تعویض ال سی دی آیفون 11 شوید. البته در مواردی نیز ممکن است تنها با تعویض گلس بتوان مشکل را رفع نموده و نیازی به تعویض صفحه نمایش   Iphone 11 نداشته باشید.  .

تعویض گلس صفحه نمایش آیفون 11 پرومکس

لایه شیشه ضد خش روی پنل صفحه لمسی آیفون 11 قرار دارد که به آن گلس می گویند. گاها ممکن است این قسمت بر اثر ضربه یا فشار به گوشی شکسته شود ولی آسیبی به تاچ و ال سی دی گوشی وارد نشود. در این صورت عجیب، هم تاچ  هم ال سی دی گوشی، علی رغم شکستگی و ترک های روی صفحه، همچنان بدون مشکل عمل خواهد کرد.به این شکل در این شرایط ، نیازی به تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس نخواهید داشت و پنل تاچ و ال سی دی به طور کامل تعویض نمی شود. ولی این در شرایطی است که اطمینان داشته باشید گوشی تان دچار اختلال عملکرد نشده است.

تعمیر آیفون 6

تعمیر آیفون نه تنها به عنوان یک حرفه شناخته می شود بلکه هنر بزرگی است که هر کسی مهارت انجام آن را ندارد. امروزه اپل تولیدات شگفت انگیزی را به بازار عرضه می کند. سیر صعودی استفاده از فناوری ها و سخت افزاری جذاب از سری آیفون X آغاز و بعد از آن این سیر صعودی با شیب بیشتری ادامه پیدا کرده است. بهره مندی از ویژگی هایی منحصر به فرد مانند ال سی دی های فوق مدرن و دوربین های متعدد در یک موبایل و سیستم های سخت افزاری پیشرفته برای شارژ باتری و اتصال با سایر اسمارت فون های این برند، گوشی های آیفون را به یکی از تخصصی ترین لوازم  ارتباطی تبدیل کرده است. اکنون فکر کنید با چنین امکاناتی موبایل شما نیازمند تعمیر باشد. همانطور که می دانید تعمیر آیفون کار ساده ای نمی باشد و لازم است تا توسط افراد آموزش دیده و با مهارت کافی صورت گیرد.

امروزه با گسترش حضور گوشی‌ های هوشمند اپل، بازار تعمیرات گوشی اپل نیز رشد بالایی داشته است. تعمیرات اپل با تمرکز بر نرم ‌افزار و سخت ‌ا فزار این محصولات در مراکز مختلفی صورت می گیرد. مرکز تعمیرات آیفون اپل آچار یکی از مراکز معتبر می باشد که با بهره گیری از شیوه‌های نوین اقدام به مواردی همچون تعویض باتری آیفون اس ای ، تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس و … می نماید. گوشی‌های اپل اقدام به تعمیرات انواع گوشی اپل می نماید. لازم به ذکر است که در این مرکز تعمیر ایرپاد به شکل تخصصی نیز صورت می گیرد.

مجموعه اپل آچار از مراکز معتبر جهت تعمیرات تخصصی آیفون می باشد که با بهره مندی از متخصصین حرفه ای اقدام به تعمیرات آیفون می کند . شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیراتی همچون تعمیر آیفون 5 و تعمیر هندزفری اپل خود را به این مرکز بسپارید.برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت applea4.com مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری