امروز:10 فروردین 1403

خرید بهترین کیفیت چراغ سقفی ستاره شمال

کوراسیون و طراحی صحیح نمای داخلی یک ساختمان ، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پیش از هر چیزی ، شما به دنبال زیبایی و جذابیت ظاهری خانه خود می گردید. اما از برخی نکات نباید غافل شد. زیبایی ظاهری بدون اطمینان از سیم کشی های اصولی ساختمان ، ارزشی ندارد. در واقع قبل از اقدام به نازک کاری و دیگر عوامل ظاهری ، بهتر است که از متخصصان حوزه برق و سیم کشی در زمینه طراحی اصولی خانه خود ، کمک بگیرید. کابل البرز الکتریک نور ، یکی از پر استفاده ترین و مستحکم ترین سیم های موجود در بازار بوده و می توانید در سیم کشی قسمت های مختلف خانه خود ، از آن استفاده کنید. داشتن خانه ای پر نور و روشن ، خواسته هر فردی است. خرید بهترین محصولات و تجهیزات نوری ، کار دشواری نیست ؛ می توانید محصولات با کیفیت خود را از برند مازی نور تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی برق نت (barghnet.com) ، مرجع اصلی فروش و عرضه بهترین تجهیزات برقی و نوری می باشد. اگر قصد طراحی و دکوراسیون داخلی خانه خود را دارید ، می توانید از چراغ سقفی ستاره شمال در سازه خود استفاده کنید. این محصولات ، با داشتن کیفیت بالا و قابل توجه ، پاسخگوی تمامی نیاز های شما خواهد بود.

هدف استفاده از کابل های برق چیست ؟

عملکرد اصلی کابل های برق ، انتقال انرژی الکتریکی از یک نقطه به نقطه دیگر می باشد. بسته به کار برد نهایی آنها ؛ کابل ها می توانند پیکربندی های مختلفی داشته باشند و همیشه بر اساس قوانین ملی و بین المللی طراحی شوند. کابل البرز الکتریک نور ، یکی از مراجع اصلی خرید انواع سیم ها و کابل های الکتریکی می‌ باشد. شما می‌ توانید انواع کابل های مختلف را در ابعاد ، طرح ها و جنس های مختلف ، خریداری نمایید.

انواع کابل های مختلف بر حسب ولتاژ ؟

کابل های برق بر حسب ولت اندازه گیری می شوند و بسته به این موارد ، به گروه های مختلفی دسته بندی می شوند ؛

  • کابل های ولتاژ پایین (تا ۷۵۰ ولت) ؛ دارای کاربردهای مختلف می باشد و با پوشش های ترموپلاستیک تولید شده است. این کابل ها بر اساس استاندارد های جهانی ، طراحی و ساخته شده اند.
  • کابل های فشار ضعیف (تا 1000 ولت) ؛ کابل های موجود در این گروه ، برای تاسیسات برق صنعتی در زمینه های مختلف (صنایع عمومی ، تاسیسات عمومی ، زیرساخت ها و …) استفاده می شوند. این محصولات بر اساس استانداردهای بین المللی طراحی و تولید شده اند.
  • کابل های ولتاژ متوسط ؛ از 1 کیلو ولت تا 36 کیلو ولت قدرت دارند. آن ها برای توزیع برق از پست های الکتریک به ایستگاه های ترانسفورماتور استفاده می شوند.
  • کابل های فشار قوی ؛ از 36 کیلو ولت به بالا. از این کابل ها ، برای انتقال برق از نیروگاه های تولید به پست های برق استفاده می شوند.

انواع کابل های برق ولتاژ پایین بر اساس کاربرد آن ها 

  • کابل تابلوهای برق ؛ کابل های انعطاف پذیر برای سیم کشی کابینت های الکتریکی. این کابل های برق ، به ویژه برای مصارف خانگی ، نصب در مکان های عمومی و سیم کشی داخلی کابینت ، جعبه سوئیچ ها و لوازم برقی کوچک مناسب هستند.
  • کابل های قدرتی ؛ این محصولات برای تاسیسات صنعتی و اماکن عمومی به کار می روند. استفاده از این کابل ها در صنایع گوناگون صورت می گیرد. جهت انتقال نیرو در انواع اتصالات ولتاژ پایین ، برای مصارف صنعتی و فرکانس متغیر (VFD) مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کابل های پوشش دار ؛ کابل هایی با تقویت کننده آلومینیوم یا فولاد هستند و برای تاسیسات پر خطر به کار می روند. استفاده از این محصولات بیشتر در مکان‌ هایی که جوندگان وجود دارند استفاده می شود. همچنین استفاده از این کابل ها برای تاسیساتی که در محل‌ هایی با خطر آتش‌ سوزی و انفجار قرار دارند ، معمول است.
  • کابل های لاستیکی ؛ استفاده از کابل های لاستیکی انعطاف پذیر بسیار متنوع است. ما می توانیم کابل های لاستیکی را در تاسیسات صنعتی ثابت و همچنین در سرویس های سیار پیدا کنیم. کابل های جوشکاری باید دارای غلاف لاستیکی باشند تا انتقال جریان بین ژنراتور و الکترود به راحتی صورت پذیرد.
  • کابل های بدون هالوژن ؛ کابل های بدون هالوژن امنیت بالایی (LSZH) داشته و با انتشار دود کم و عدم پخش گاز های خورنده در مواقع آتش سوزی ، کاربرد های بسیاری دارد. از این کابل ها برای استفاده در سیم کشی تابلو های برق و اماکن عمومی ، انواع تاسیسات در مکان های عمومی ، مشتقات فردی ، مدارهای اضطراری ، شبکه های توزیع عمومی و همچنین برای سرویس های موبایل ، استفاده می شود.

استفاده از چراغ دیواری در فضاهای باز

چراغ‌ های دیواری را می‌ توان در انواع مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد. این محصولات برای روشن کردن باغ و مسیر های ورودی ، برای امنیت و ایمنی بیشتر و برای ایجاد فضایی دلپذیر جهت گذراندن شب‌ های گرم تابستان با دوستان و خانواده ، مناسب هستند. در رنگ‌ های متنوع و مختلفی تولید میشوند ؛ رنگ های فلزی مختلف مانند ؛ طلایی ، نقره‌ ای ، کرومی ، مس و برنج.

شما می توانید در فروشگاه برق نت (barghnet.com) ، یک چراغ دیواری متناسب با مکان و فضای خانه و محوطه خود را تهیه نمایید. اگر به دنبال طراحی یک دکوراسیون ظریف برای اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود هستید ، خرید چراغ های دیواری را در دستور کار خود قرار دهید. این چراغ های بی نظیر در طیف گسترده ای از اشکال و رنگ ها در دسترس هستند.