امروز:10 فروردین 1403

انتظار برای می 5 ، پرچمدار جدید کمپانی شیائومی به پایان رسید

می 5 شیائومی پرچمدار جدید کمپانی چینی شیائومی که بیشتر از یک سال است در صف انتظار معرفی شدن قرار دارد طبق پیش بینی های اعلام شده به زودی به بازار عرضه می شود . شیائومی برخلاف سایر کمپانی های چینی که مدل های متنوع گوشی‌های هوشمند را در مدت زمان کمی به بازار عرضه می کنند قصد دارد این بار با گوشی هوشمند می 5 شیائومی کاربرانش را متعجب کند . در ادامه با آریامونز همراه باشید .

همانطور که گفته شد شیائومی بیشتر از یک سال است که در حال طراحی، تولید و آماده‌سازی پرچمدار جدید خود است. چندی پیش تصاویری از گوشی هوشمند جدید شیائومی یعنی می 5 منتشر شد ، اکنون گوشی هوشمندی با لبه‌های نازک، نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بالا و البته مجهز به دکمه‌ی هوم که در تصویر می بینید شباهت زیادی به تصویر فاش شده از می 5 شیائومی دارد . البته نمی توان گفت محصول نهایی می 5 شیائومی دقیقا همین تصویر باشد .

نمی توان مشخصات کاملی از سخت افزار می 5 ارائه کرد اما طبق شایعاتی که در رابطه با استفاده از اسکنر اثرانگشت Ultra Sound کوالکام در پرچمدار جدید شیائومی مطرح بود و گفته پن جوییتانگ که  از تحلیل‌گران بازار موبایل در چین است می توان گفت که شیائومی، پرچمدار جدید خود را به  اسکنرهای مرسوم اثر انگشت که در دکمه هوم قرار می‌گیرند، مجهز خواهد کرد.

قسمت پایینی این گوشی هوشمند دارای دو اسپیکر و البته درگاه USB است که احتمالا از USB نوع C‌ پشتیبانی می‌کند. طبق پیش‌بینی‌ها پرچمدار جدید شیائومی 1 بهمن معرفی می‌شود.

Web Developer and Design