امروز:9 اردیبهشت 1403

Bluetooth keyboard: کیبورد بلوتوثی آیفون 6 پلاس

همیشه گجت های تلفن های اپل گجت های بسیار کارآمد تری نسبت به سایر گوشی های بوده اند. اپل از دو نسخه آیفون با صفحه نمایش های مختلف رونمایی کرد. صفحه نمایش بزرگتر آن 5.5 اینچی بود و با نام آیفون 6 پلاس شناخته می شود. اما این گوشی به این بزرگی کیبرد فیزیکی ندارد و در صورتی که نیاز به ویرایش متن بر روی آیفون 6 پلاس خود باشید بدون کیبرد کار به سختی انجام می گیرد.البته باید گفت که برای آیفون ها کیبرد ها متفاوتی عرضه می شود اما یک کیبرد بزرگ به همراه یک ابزار همراه چه ارزشی می تواند داشته باشد. ما امروز در آریامونز گجت جدید را برای شما تدارک دیده ایم. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که بیان شد برای ابزار های همراه باید وسایل همراه مناسبی طراحی شود. در این وسایل فقط انجام دادن کار مهم نیست فضای اشغالی و روش حمل آن نیز بسیار مهم است. Bluetooth keyboard کیبرذ بلوتوثی متفاوت آیفون 6 پلاس است که به راحتی قابل حمل است. شاید کلمه ی متفاوت آن فقط به دلیل روش حمل راحت آن باشد.

Bluetooth keyboard به راحتی به شما این امکان را می دهد که از این کیبرد در هر جا و به همراه خود استفاده کنید. این کیبرد به صورت قاب محافظ آیفون 6 پلاس شما در پشا آیفون 6 پلاس قرار می گیرد و در یک کلام هم ضربه گیر خوبی است و هم کیبرد خوب.

این کیبرد دارای پایه نیز می باشد که با استفاده از آن می توانید آیفون 6 پلاس خود را ثابت گذاشته و به صورت استاندارد از آن استفاده کنید.

Bluetooth keyboard به همراه خود یک باتری قابل شارژ داشته و با استفاده از آن کار خواهد کرد و شارژ اضافی  از گوشی شما کم نخواهد کرد. این کیبرد به قیمت 48 دلار به فروش می رسد.

iPhone-6-Plus-Ultra-thin-Bluetooth-Keyboard-1 iPhone-6-Plus-Ultra-thin-Bluetooth-Keyboard-2 iPhone-6-Plus-Ultra-thin-Bluetooth-Keyboard-4 iPhone-6-Plus-Ultra-thin-Bluetooth-Keyboard-5