امروز:1 اردیبهشت 1403

طول عمر باتری اپل‌واچ نهایتا یک روز است

تا چند روز دیگر جزییات بیشتری از قیمت و زمان عرضه و شیوه عملکرد و مشخصات اپل‌واچ از طریق مراسم مخصوصی که اپل برای این منظور تدارک دیده است را خواهیم دانست. اما هنوز بازار شنیده‌ها و معرفی پیش از موعد مقرر داغ است و در جریان همین شایعات و شنیده‌ها است امروز 9to5Mac که منبع معتبری هم می‌باشد جزییات بیشتری از عمر باتری این ساعت فاش کرده است. با آریامونز همراه باشید.

پیش از این در مورد حالت ذخیره انرژی روی اپل‌واچ برای شما گفتیم و حالا به گفته 9to5Mac باتری این ساعت‌هوشمند در استفاده مداوم و سنگین حدود 5 ساعت دوام می‌آورد و در استفاده سبک و عادی تا یک روز مقاومت خواهد کرد. پیش از این نیز همین وب‌سایت گفته بود اپل برای دوام عمر باتری اپل‌واچ تنها 2.5 تا 4 ساعت را برای استفاده‌های سنگین در نظر گرفته است. اما پیش از این به یاد داریم که تیم‌کوک گفته بود تنها آخر هر شب برای شارژ مجدد این ساعت را از مچش باز می‌کند و این یعنی  اپل واچ با استفاده معمولی تنها یک روز باتری دارد و این یعنی که همچون آیفون باید آن را هر شب شارژ کنید.

 

9to5Mac همچنین در مورد قابلیت ذخیره انرژی اپل‌واچ گفته است، هر زمان که بخواهید می‌توانید از این حالت در ساعت خود استفاده کنید. این ویژگی هم‌اکنون در بسیاری از ساعت‌های هوشمند قابل استفاده و مفید است و حساسیت‌های مربوط به باتری را کمتر می‌کند.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.