امروز:1 اردیبهشت 1403

اپلیکیشن فیت‌استار توسط فیت‌بیت خریداری شد

Fitbit یک کمپانی فعال در زمنیه سلامت است که سال گذشته سه دست‌بند مانیتورینگ سلامت و تناسب اندام را به بازار عرضه کرد و حالا تصمیم گرفته است اپلیکیشن FitStar را ازآن خود کند.

Fitbit قصد دارد که برای بهبود محاسبه تمرینات ورزشی از اپلیکیشن FitStar استفاده کند. به وسیله فیت‌استار می‌توان ویدیوهایی که برای یادگیری تمرینات ورزشی تهیه شدند را روی تلفن همراه مشاهده کرد.

 

البته FitStar به کمک کارشناسان و بازیکنان سابق NFL همچون تونی گونزالس و یوگا تارا استایلز به ویدیوهای خود اعتبار بخشیده است و حالا همین اعتبار باعث شده است که مورد توجه Fitbit قرار بگیرد. حال پیوستن فیت‌استار به فیت‌بیت این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که اطلاعات مربوط به سلامتی و تمرینات ورزشی خود را در یک گجت مناسب با امکانات خوب در این زمینه گردآوری کنند.

هم اکنون دست‌بندهای سلامتی Fitbit فعالیت‌های روزانه، خواب و رژیم غذایی شما را رصد و اندازه‌گیری می‌کنند و به زودی شاهد پیگیری و ترسیم نمودار ضربان قلب بر روی دست‌بندهای سه‌گانه فیت‌بیت خواهیم بود.

عضویت در اپلیکیشن FitStar به صورت ماهیانه ۸ دلار و به صورت سالیانه ۴۰ دلار نرخ گذاری شده است.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.