امروز:8 اردیبهشت 1403

گروه داعش رو به کارکنان Twitter آورده است

دو واژه بسیار نام آشنا گروه تروریستی داعش که 2 سالی است سر زبان تمامی خبرگزاری ها آمده است و دیگری هم شبکه اجتماعی قدرتمند توئیتر (Twitter) که خالق فریم ورک بوت استرپ بوده است.حال این دو به هم چه ربطی دارد ؟
از آنجا که نام داعش هر کجا اورده می شود بوی خون میدهد این مثال برای این مسئله هم صحت دارد که تهدید به مرگ کارکنان Twitter توسط گروه داعش.
بیان شده که این تهدید اخیر داعش به Twitter بدلیل سیاست های جدید توئیتر می باشد که قصد دارد صفحات و اکانت هایی که در ان عکس یا فیلم خشونت آمیز قرار داده می شود مسدود شود سایت BuzzFeed قسمتی از بیان مستقیم گروه داعش را در مورد Twitter قرار داده که بیان نموده اند :

زمانی که شیران ما بیایند و نفس شما را بگیرند، دیگر به زندگی باز نخواهید گشت

این پیام اولین بار در شبکه اجتماعی JustPaste منتظر شده است البته با یک نام کاربری کاملا ناشناس به همین دلیل معلوم نیست که رهبر داعش آن را ارسال نموده یا خیر ؟
اما به هر حال چون بحث امنیت برای شبکه اجتماعی مانند Twitter بسیار مهم است به همین دلیل طبق گفته هایی توسط مدیر توئیتر این تهدید را کاملا جدی گرفتند و شروع به رایزنی با نهادهای مجری قانون بومی برای پیشگیری از هر نوع حمله مرگبار از سوی داعش است.

 

Web Developer and Design