امروز:14 اردیبهشت 1403

بعد از مرگمان صفحه ی فیس بوک ما چه می شود ؟

سایت فیس بوک قابلیتی دارد که شما میتوانید انتخاب کنید که پس از مرگتان ، مدیریت و ادمین صفحه ی شخصی تان بدست چه کسی بیفتد.طبق اطلاعات این ویژگی از امروز برای کاربران آمریکایی فعال می شود و به مرور برای دیگر نقاط نیست فعال می شود.

اگر شما به کسی مجوز این ویژگی را بدهید٬ به معنای آن نیست که وی می تواند با اکانت شما Login کند! بلکه فرد میتواند پست های گذشته را ویرایش سازد و کامنت های مرحوم را مدیریت کند

برای انتخات وصی فیس بوک خود باید ابتدا به Setting / Security/ Legacy Contact بروید. همچنین می توانید در این قسمت دسترسی های وی را نیز ویرایش سازید و تعریف کنید پس از شما چه امکاناتی در دست قیم شما باشد.

فیس بوک٬بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا میباشد که بسیاری از ما ساعات بسیاری از روز را در آن میگذرانیم. درخواست های دوستی را پاسخ میدهیم . کامنت هایمان را مدیریت می کنیم. افراد را بلاک یا آن‌بلاک میکنیم. اما اگر دستمان از دنیا کوتاه شود و دار فانی را بدرود گوییم چه؟!چه کسی جای ما ٬ عکس پروفایل را عوض میکند٬افراد را قبول یا رد میکند و کامنت هارا مدیریت میکند؟ با توجه به ویژگی جدید فیس بوک٬ این شما هستید که مشخص میکنید چه کسی دسترسی این کار را داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را از دست ندهید.

Web Developer and Design