امروز:9 اردیبهشت 1403

گلشیفته فراهانی باز هم در مقابل دوربین لخت شد

عکس کاملا برهنه‌ای از گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی در شماره امروز مجله فیگارو بانوان چاپ پاریس منتشر شده است

به گزارش این مجله، این عکس قرار است به روی جلد مجله فرانسوی «اگوئیست» که یک نشریه تخصصی عکس و مادلینگ هست، در تاریخ ۲۲ ژانویه سال نو (۲۰۱۵) به چاپ برسد. این دومین بار طی چند سال اخیر است که عکس‌ های برهنه از گلشیفته در مطبوعات بین المللی منتشر میشود.

عکس جدید لخت گلشیفته فراهانی,جدیدترین عکس لخت گلشیفته فراهانی,لخت شدن دوباره گلشیفته فراهانی برای مجله مد,'gadtji tvhihkd n,fhvi goj an,عکس لختی گلشیفته,زن

گلشیفته فراهانی درباره این عکس جدید و بحران عکس نیمه برهنه چند سال قبل خود در مجله فیگارو گفته « وقتی که [عکاس] این ایده را مطرح کرد، گفتم: ببین پائولو، من تا به حال مشکلات زیادی به خاطر این ماجرا داشته‌ ام. بهتر است از این کار صرف‌ نظر کنیم. ولی بعد، با خودم گفتم: اگر پائولو راورسی این عکس‌ ها را نگیرد چه کسی بگیرد؟ انگار از تن من عبور می‌کرد و از روحم عکس می‌گرفت.»

 

انتظار میرود انتشار عکس جدید و تمام برهنه گلشیفته فراهانی به روی مجله فرانسوی، جنجال‌ های تازه‌ای برای این بازیگر براه بیاندازد.

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.