امروز:5 اردیبهشت 1403

یک گوشی وان پلاس وان در حال شارژ آتش گرفت

انکور دوگار در هند ساعت 2 صبح گوشی خود را به شارژ متصل کرد و ساعت 9 صبح با بوی آتش از خواب بیدار شد. انکور دوگار گوشی وان پلاس وان خود را به شارژ متصل کرده بود و بعد از 7 ساعت این گوشی اتش گرفته بود. وان پلاس وان اولین گوشی وان پلاس می باشد. این گوشی پرچم دار خوبی بود و وان پلاس به همین دلیل مشهور شد. اینک بعد یک سال از معرفی این گوشی، گزارشی از اتش گرفتن ان منتشرشده است . با آریامونز همراه باشید.

گوشی سوخنه شد یک گوشی وان پلاس وان 64 گیگابایت مشکی رنگ بوده است. همانطور که از تصاویر دیده می شود دیگر گوشی قابلیت استفاده را نخواهد داشت و به نظر این مشکل از باتری این گوشی بوده است.

دوگار این گوشی را به مرکز سرویس دهی وان پلاس وان برده و درهواست جایگزین رو داده است. وان پلاس نیز مشکل را قبول کرده است و تایید کرده است که به زودی گوشی وان پلاس جدید را برای جایگزینی به وی خواهند داد. وی در حال حاضر در انتظار است تا گوشی جایگزین برای وی ارسال شود.

البته باید دانست که وسایل دیجیتال این احتمالات وجود دارد اما به هر حال این مشکل کمی عجیب است و به نظر در نسل های جدید این گوشی با این مشکل مواجه نباشیم. باید صبر کرد و دید آیا وان پلاس 2 در آینده با این مشکلات برخورد خواهد کرد یا خیر. البته این فقط یک گوشی است و در بین این همه گوشی درصد اطمینان بسیار بالایی را می دهد و نباید نگران این مشکل بود.

OnePlus-One-unit-allegedly-explodes-while-charging (1) OnePlus-One-unit-allegedly-explodes-while-charging OnePlus-One-unit-allegedly-explodes-while-charging (2)