امروز:13 اردیبهشت 1403

گوگل یک نسخه تمام صفحه هوشمندتر از At a Glance را برای اندروید 11 آزمایش می کند

بر اساس اطلاعاتی که از یک “منبع قابل اعتماد” توسط Android Authority به دست آمده است، گوگل قصد داشت یک تجربه بلندپروازانه تر از صفحه قفل را برای اندروید 11 ارائه دهد. گوگل به جای اینکه روی این صفحه نمایش هوشمندتر و آگاه به زمینه، همه کاره شود، با فشردن طولانی دکمه پاور به کاربران اندروید 11 کنترل های جدیدی داد. کنترل‌های دکمه پاور شامل دسترسی به کیف پول مجازی کاربر برای ذخیره کارت‌های Google Pay و اطلاعات خانه هوشمند بود.
گوگل در حال توسعه یک نسخه هوشمندتر و آگاهانه تر از “در یک نگاه” برای اندروید 11 بود.

اسکرین شات ها یک رابط کاربری جدید “در یک نگاه” با اسم رمز Smartspace را نشان می دهد که بخشی از صفحه قفل و نمایشگر همیشه روشن است. بر اساس تصاویر، به نظر می رسد که کاربران ابتدا باید روی دکمه ای ضربه بزنند تا صفحه تمام صفحه «در یک نگاه» باز شود که اطلاعات بیشتری را نسبت به ویجت «در یک نگاه» که در اندروید 11 استفاده می شد نشان می دهد. هنوز در اندروید 12 یافت می شود.


درخواست از کاربر برای گسترش «در یک نگاه» به تمام صفحه می‌تواند راهی برای Google برای صرفه‌جویی در مصرف باتری دستگاه‌های اندرویدی باشد، زیرا باز نگه داشتن این ویژگی در تمام طول روز در اندازه‌ای که در تصاویر مشاهده می‌شود، بدون شک انرژی بیشتری نسبت به کاربران اندروید مصرف می‌کند. و همچنین تصاویر استاتیک در صورت نمایش طولانی مدت بر روی صفحه نمایش AMOLED، احتمال سوختن صفحه نمایش را افزایش می دهد.

ویژگی «در یک نگاه» می‌تواند برخی از اطلاعات متنی را همانطور که یک اسکرین شات گرفته شده در شب نشان می‌دهد، ارائه دهد. بالای صفحه می‌گوید «شب بخیر» با کنترل‌هایی که ممکن است کاربر در حال حاضر به آن نیاز داشته باشد. به عنوان مثال، در تصویر فوق، می بینیم که دقیقاً در زیر پیام “شب بخیر”، دکمه های خانه هوشمند برای روشن کردن چراغ اتاق نشیمن، خاموش کردن چراغ اتاق خواب، تنظیم ترموستات و قفل کردن وجود دارد. درب جلویی.

صفحه نمایش را بیشتر به سمت پایین اسکرول کنید و می توانید زنگ ساعت را برای صبح تنظیم کنید (با برخی از زمان های پیشنهادی که قبلاً ذکر شده است) و ترتیبی دهید که برخی صداهای خواب آور پخش شوند. این گوگل و اندروید در بهترین حالت خود هستند و آنچه را که نیاز دارید تنها با یک ضربه انگشت در اختیار شما قرار می دهند. اسکرین شات‌های دیگر نشان می‌دهند که اگر برای خرید به Whole Foods می‌رفتید، یک کد نشان‌دهنده کارت وفاداری شما ظاهر می‌شد که به صندوقدار اجازه می‌داد آن را اسکن کند، بنابراین شما را از حفر کردن در جیب‌هایتان برای یافتن کارت واقعی نجات می‌دهد.

یک دکمه هر کوپن مجازی قابل استفاده را نشان می‌دهد و دکمه دیگری Google Pay را برای بررسی سریع نمایش می‌دهد.

اگر گوگل واقعاً این را با اندروید 11 ارائه می‌کرد، ویژگی «در یک نگاه» می تواند تشخیص دهد که چه زمانی هدفون به تلفن خود وصل شده‌اید و فهرست طولانی‌ای از گزینه‌ها را در اختیار شما قرار می‌داد که تنها با یک ضربه فاصله دارند. این برنامه‌ها شامل برنامه‌هایی مانند YouTube، Spotify، Netflix و غیره می‌شد.

و در ایستگاه‌های قطار و اتوبوس، «در یک نگاه» روش های رفتن به مقصد را به شما نشان می‌دهد که احتمالاً توسط Android بر اساس تعداد دفعات جستجوی اطلاعات در یک شهر خاص انتخاب شده‌اند. هر بلیط خریداری شده ممکن است همراه با پیوندی به Google Maps ظاهر شده باشد.

در حالی که مطمئناً این کار قابلیت‌های «در یک نگاه» را افزایش می‌داد، طبق گزارش‌ها، گوگل هرگز نمونه‌های اولیه‌ای را که در گذشته توسعه می‌داد استفاده نکرد.

گوگل وعده تغییراتی را در ویجت «در یک نگاه» داده است و قبلاً برخی از آن‌ها را در به‌روزرسانی‌های کاربران پیکسل گنجانده است. ویجت اکنون اطلاعات تایمر و کرونومتر را از برنامه ساعت نمایش می دهد. زمان خواب آینده شما نیز از برنامه ساعت همراه با داده های برخی از برنامه های تناسب اندام سازگار شما پست می شود.

تصاویر کوچک از دوربین زنگ در Nest در نهایت در ویجت “در یک نگاه” نشان داده می شود. بنابراین در حالی که گوگل در حال برنامه ریزی تغییراتی در این ویژگی است، حداقل در حال حاضر، نسخه هوشمندتر و متنی تر “در یک نگاه” دیگر توسط گوگل در نظر گرفته نمی شود. باید به این نکته اشاره کنیم که اگرچه ممکن است گوگل قصد استفاده از آن را در گوشی‌های پیکسل خود داشته باشد، اما هدف نهایی این بود که آن را در دسترس تمام سازندگان تلفن‌های اندرویدی قرار دهد.

اشتراک گذاری