امروز:6 اردیبهشت 1403

مقایسه باتری گلکسی نوت 5 با گلکسی نوت 4 توسط سایت gsmarena

سامسونگ بالاخره سری جدید گلکسی نوت را عرضه کرد و به شایعات درباره این فبلت پایان داد . گلکسی نوت 5 با بدنه فلزی ، دوربین و طراحی بهتر از گذشته معرفی شد اما سخت افزار این فبلت چه تغییراتی داشت ؟ در این مطلب قصد داریم باتری گلکسی نوت 5 را بررسی کنیم که به گفته عده ای نسبت به گلکسی نوت 4 عملکرد پایین تری دارد . اکنون وب سایت جی اس آرنا باتری این فبلت را تست کرده و نتایج را در وب سایت خود منتشر کرده است . با آریامونز همراه باشید تا با باتری این فبلت بیشتر آشنا شوید …

باتری جز مهم و اصلی هر اسمارت فون می باشد . شرکت ها در صورتی حرف از باتری پرچم دارانشان می زنند که با یک پیشرفت خوب همراه باشند در غیر این صورت حرفی از باتری زده نمی شود . گلکسی نوت 5 دارای باتری 3000 میلی آمپری غیر قابل تعویض می باشد در صورتی که گلکسی نوت 4 از باتری قدرتمندتر 3220 میلی آمپری استفاده کرد . مطمئنا سامسونگ  اجازه نمی دهد کاربران با کاهش عملکرد رو به رو شوند و با بهینه سازی تاچ ویز این کمبود را جبران می کند .

1

همان طور که مشاهده کردید گلکسی نوت 5 تا 85 ساعت بدون شارژ مجدد در خدمت کاربران خواهد بود . کاربران می توانند تا 28 ساعت و 34 دقیقه در بستر تکنولوژی مخابراتی نسل سوم حرف بزنند و تا 10 ساعت و 34 دقیقه در اینترنت باشند و نهایتان تا 13 ساعت و 51 دقیقه ویدئو تماشا کنند . در حالیکه گلکسی نوت 4 که پیش از این توسط جی اس آرنا تست باتری را گذرانده است می تواند تا 87 ساعت کاربران را از شارژ مجدد بی نیاز کند و با گلکسی نوت 4 می توانید تا 28 ساعت و 34 دقیقه تماس تلفنی نسل سوم داشته باشید و تا 10 ساعت و 44 دقیقه در اینترنت جستجو و وب گردی کنید و تا 17 ساعت و 25 دقیقه ویدئو تماشا کنید .

با این تست مشخص می شود که با گلکسی نوت 4 می توانید تا یک و نیم دقیقه بیشتر در اینترنت جستجو کنید و 4 ساعت بیشتر ویدئو مشاهده کنید .

2

همان طور که دیدید باتری گلکسی نوت 5 نسبت به گلکسی نوت 4 چند ساعت کاهش داشته است که قابل چشم پوشی است . به نظر شما باتری گلکسی نوت 5 نسبت به آیفون ، جی 4 و زد 3 پلاس چگونه است ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم