امروز:10 فروردین 1403

احتمالا امتیاز 95.972 در بنچمارک انتوتو برای گلکسی اس 7 می باشد

به احتمال زیاد سامسونگ اسمارت فون پرچمدار جدیدی در راه دارد . نتایج بنچمارک انتوتو یک گوشی عرضه نشده سامسونگ منتشر شده است که در این بنچمارک امتیاز بالای 95.972 را کسب کرده است . در انتوتو این گوشی مدل SM-8505S دارد و اطلاعاتی دیگری از آن در دست نیست . عده ای می گویند این امتیاز برای پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S7 می باشد . با آریامونز همراه باشید …

1 2

تا چند روز دیگر سری جدید نوت سامسونگ ، گلکسی نوت 5 عرضه خواهد شد . این فبلت در بنچمارک انتوتو امتیاز 69.702 دارد . پس امتیاز جدید در بنچمارک مربوط به گلکسی نوت 5 نمی باشد . گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس هم  امتیاز مشابه با نوت 5 یا کمتر خواهد داشت . تنها یک گزینه برای این امتیاز می ماند و آن هم گلکسی اس 7 است .

به احتمال زیاد امتیاز بالا و رکورد شن آنتوتو مربوط به پرچمدار 2016 سامسونگ می باشد . سامسونگ قصد دارد با به کار گیری متدولوژی Agile سرعت طراحی و تولید محصولاتش را بالا ببرد و این امکان فراهم شده است که پرچمدار جدید این شرکت تا دسامبر میلادی عرضه شود .

البته سامسونگ خیلی زود این گوشی را رونمایی نمی کند . تا زمان اتمام پروژه گلکسی اس 7 فبلت های گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس عرضه خواهند شد و سامسونگ بلافاصله اس 7 را عرضه نمی کند زیرا باعث می شود بازار دو فبلت تازه این شرکت تحت تاثیر قرار گیرد .

گوشی با مدل SM-8508S پردازنده قدرتمندتری از اگزینوس 7420 دارد که در گلکسی اس 6 به کار رفته است . شاید اطلاعات بنچمارک مربوط به گلکسی اس 7 نباشد اما قطعا با گوشی قدرتمندی روبه رو می شویم .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم