امروز:31 فروردین 1403

امتیاز فضایی دستگاه سامسونگی مرموز در تست AnTuTu

یکی از دستگاه‌های ناشناس سامسونگ، روز گذشته توانست در نرم افزار  Antutu به یک عدد عجیب و غریب برسد در ادامه با آریا مونز همراه باشید.

 

این دستگاه که با مدل SM-8508S وارد شده است، امتیاز 95972 را از این برنامه کسب کرد. از زمان رویت نام Galaxy Note 5 با امتیاز 69702 ، همچنین بعید است که +Galaxy S6 Edge تا این حد قدرتمند باشد و قطعا امتیازی پایین‌تر از این دارد؛ اما این محصول چیست؟

 

Mystery-Samsung-device-scores-high-on-AnTuTu-1

سامسونگ Galaxy S7 شاید اسمارت فونی باشد که توانسته رکورد انتوتو را بشکند. روز گذشته اخباری منتشر شد که احتمال می‌داد این کمپانی پرچم‌دار جدید خود را در ما دسامبر رونمایی می‌کند. البته بعید است که این کمپانی، به سرعت پس از معرفی محصولات جدیدش، دست به معرفی اسمارت فون دیگری بزند. بنابراین با توجه به عرضه قریب الوقوع گلکسی نوت 5 و سامسونگ اس 6 اج پلاس، نباید منتظر محصول جدید دیگری باشیم تا آن‌ها نیز به فروش موردنظر خود در بازار دست پیدا کنند. در غیر این صورت ضرر بزرگی متوجه این کمپانی صاحب نام خواهد شد.البته اگر کمی به قدرت این اسمارت‌فون یا گجت ناشناخته نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که قدرت آن، بیش از وجود یک پردازنده اگزینوس 7420 است!

شاید سامسونگ در حال بازگشت به سوی کمپانی کوالکام بوده و در نظر دارد تا از آخرین پرچم‌دار این کمپانی برای کهکشان جدید خود استخدام کند. چه این محصول S7 باشد و چه نباشد، می‌توان قطعا مطمئن بود که این دستگاه فوق العاده قدرتمند است.

 

 

Mystery-Samsung-device-scores-high-on-AnTuTu

 

علاقه مند به کامپیوتر از سخت افزار تا نرم افزار مشتاق یادگیری