امروز:10 فروردین 1403

پرچمدار بعدی سامسونگ با نام گلکسی اس 7 در ژانویه 2016 عرضه می شود

گلکسی اس 7 پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ می باشد که پیش از موعد معرفی و عرضه خواهد شد . سامسونگ برای توسعه این اسمارت فون روش جدیدی را استفاده خواهد کرد که باعث می شود تولید آن زمان کمی را صرف کند .

تا چند روز دیگر گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ عرضه خواهد شد و حالا خبری منتشر شده که نشان می دهد گلکسی اس 7 پیش از موعد معرفی و عرضه می شود . پرچمدار بعدی سامسونگ با خاصیت ضد آبی دارای کارت حافظه میکرو اس دی و باتری قابل تعویض خواهد بود . این اسمارت فون از از پورت یو اس بی C و سنسور عنبیه چشم نیز استفاده می کند که ویژگی های جدید و خوبی می باشد .

در طراحی و توسعه این اسمارت فون از متدولوژی جدیدی به نام Agile استفاده شده است که مراحل پیش تولید را با سرعت بیشتری طی می کند . بر اساس اطلاعات منتشر شده از کره جنوبی ، سامسونگ این پرچمدار جدید را در ژانویه 2016 عرضه خواهد کرد .

در صورتی که گلکسی اس 7 در این زمان عرضه شود تنها 9 ماه با  عرضه گلکسی اس 6 و 150 روز با گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس فاصله خواهد داشت . به احتمال زیاد تا پایان سال کار طراحی و مهندسی گلکسی اس 7 انجام می شود و تولید انبوه آن آغاز خواهد شد . در روش توسعه و طراحی با متدولوژی Agile از مفهوم ماژولار استفاده می شود و هر گروه متخصص قسمتی از پروژه را همزمان با سایرین جلو می برند .

قبل از این برای طراحی و تولید اسمارت فون ها از متدولوژی Waterfall استفاده می شد که هر مرحله طراحی و تولید بعد از دیگری انجام می شد و حالا با تغییر متدولوژی سرعت تولید بالاتر خواهد رفت .

نظر شما درباره گلکسی اس 7 چیست ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم