امروز:9 اردیبهشت 1403

تصاویری از قاب شیشه‌ای Galaxy Note 5 منتشر شد

اخیرا شایعاتی مبنی بر اینکه کمپانی سامسونگ قصد دارد تا در اواخر امسال از Galaxy Note 5 رونمایی کند، منتشر شده بود. طبق شایعاتی که در خبرگذاری ها وجود دارد، قرار است این فبلت از نمایشگر 5.9 اینچی با کیفیت تصویر بسیار بالا برخوردار شود.

قبلا نیز ما شاهد تصاویری از Galaxy S5 به همراه قاب محافظ شیشه ای منتشر شده بود که جدیدا نیز برای این فبلت تصاویر قاب شیشه ای منتشر شده است که ما این قاب را مورد بررسی قرار داده ایم.

نکته ی اولی که در این قاب به وضوح دیده می شود این است ،وجود سوراخ های نسبتا بزرگ می باشد که بیانگر این است که این گوشی دارای فلش LED در کنار لنز دوربین می باشد و همچنین دارای سنسور سنجش ضربان قلب می باشد. در زیر قاب نیز سوراخ های دیگری وجود دارد که به نسبت بقیه کوچکتر می باشند. پس این احتمال وجود دارد که این فبلت مجهز به قلم S Pen می باشد و طبیعتا بقیه سوراخ ها هم برای اسپیکر و پورت USB به همراه هدفون 3.5 میلیمتری خواهد بود. همچنین این گوشی مانند سری قبلی خود، دارای دکمه پاور در سمت راست خود می باشد و دکمه تغییر صدا نیز در سمت دیگر آن قرار خواهد گرفت.

Alleged-Galaxy-Note-5-renders-and-cases3

با این اطلاعات؛ احتمالا گوشی Galaxy Note 5،  حدودا 7.9 میلیمتر ضخامت دارد و از نسل قبلی خود باریکتر است. اما باز هم به پای گوشی Galaxy S6 نخواهد رسید ،چون این گوشی قرار است نازکتر از همه ساخته شود.
Alleged-Galaxy-Note-5-renders-and-cases2

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.