امروز:14 اردیبهشت 1403

امکان بک آپ گیری از برنامه و بازی ها در ویندوز 10 موبایل

مایکروسافت نیازهای کاربران را در سیستم عامل ویندوزفون شناسایی کرده است و قصد دارد در ویندوز 10 آنها را جبران کند . در ویندوز 10 موبایل یک قابلیت کاربردی و جدید اضافه شده است که تا قبل از آن در این پلتفرم نبوده است .

با آریامونز همراه باشید …

 

بسیاری از کاربران از این که در ویندوز فون نمی توانستند از دیتای برنامه ها و بازی ها بک آپ بگیرند ناراحت بودند و از خرید سیستم هاییکه مبتنی بر ویندوز فون بود پشیمان می شدند . در بیلد 10136 ویندوز 10 موبایل به این مشکل کاربران رسیدگی شده است و از این به بعد کاربران می توانند از دیتای برنامه و بازی هایشان فایل پشتیبان در وان درایو داشته باشند .

این قابلیت زمانی خودش را بیشتر نشان می دهد که شما مجبور هستید سیستم تان را ریستور کنید یا می خواهید به ویندوز فون 8.1 برگردید .در ویندوزفون لازم بود که دوباره بازی  و اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید .

حالا دانلود کردن برنامه مشکلی نداره و فقط حجم اینترنت ما را مصرف می کند ، اما اگر مراحل زیادی را در یک بازی مثلا بازی آسفالت 8 طی کرده باشید و حالا بخواهید به ویندوز قبلی تان برگردید تمام زحماتتان به باد می رود .

این مشکل در ویندوز 10 حل شده است و به راحتی می توانید در این ویندوز نسخه های مخصوص اینسایدر را نصب کنید یا از رام فلش استفاده کنید .

windwos10-mobile-1

در ویندوزفون 8.1 فقط می توانستید از شماره ها ، تنظیمات ، لیست برنامه ، ایمیل و تقویم تان بک آپ بگیرید و حالا در ویندوز 10 موبایل این امکان به شما داده می شود که از برنامه و بازی هایتان هم بک آپ داشته باشید و با خیال راحت بازی کنید .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم