امروز:9 فروردین 1403

گوشی جدید سامسونگ با نام گلکسی نوت 5

در این روزها شایعاتی درمورد گوشی های گلکسی نوت 6 و آیفون 6 اس به گوش می رسد و اطلاعاتی جدید درباره این دو گوشی هوشمند ارائه می شود .

شایعات جدیدی درباره گوشی کره ای گلکسی نوت 5 وجود دارد  ، این که این گوشی هوشمند با پورت جدید USB Type-C عرضه می شود تا بتواند در سایر محصولات پیش گام باشد و در بازار رقابت گوشی های هوشمند بالاتر باشد .

با آریامونز همراه باشید…

گفته می شود پورت جدید این گوشی همانند گوشی اپل درگاه لایتنینگ دارد و بدون پشت و رو کردن کابل می توانید در هر جهتی از پورت یو اس بی استفاده کنید . این ویژگی مهمی محسوب نمی شود اما امکان استریم بدون وقفه ویدئوهای 4 کیلوبایتی را فراهم می کند و باتری گوشی نیز سریع تر شارژ می شود .

این گوشی هوشمند حافظه داخلی با سرعت بسیار بالایی دارد و از حافظه UFS 2.0 همانند گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج استفاده می کند . این حافظه داخلی سریع باعث شد سامسونگ بسیار خاص به چشم بیاید و کاربران زیادی را به خود جذب کند .

شایعات مبنی بر این است که در گوشی نوت 5 سامسونگ از صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن QHD از نوع Super AMOLED استفاده می شود و شرکت سامسونگ فعلا قصد ندارد از نمایشگرهای 4 کیلوبایتی بهره ببرد .
گلکسی نوت 5 با قابی به ضخامت 7.9 میلی متر وارد بازار می شود و باتری این گوشی 41000 میلی آمپر ساعت است و چیپ ستی جدیدتر از 7420 دارد ، همان چیپ ستی که در گوشی گلکسی اس 6 به کار رفته است .

این گوشی احتمالا در سپتامبر و در نمایشگاه IFA‌ رونمایی خواهد شد و باید تا روز رونمایی منتظر بمانیم که این شرکت کره ای قدرتمند از چه ویژگی هایی در گوشی جدید خود استفاده کرده است و کدام شایعات درست بوده است .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم