امروز:13 اردیبهشت 1403

آپدیت اسمارت سوئیچ (Smart Switch) ؛افزایش سرعت تا 5 برابر برای انتقال فایل بین اندروید و آیفون+ ویدئو

شرکت سامسونگ در کنار رونمایی از گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج اپدیت جدید برنامه ی اسمارت سوییچ را نیز در دسترس قرار داد. برنامه اسمارت سوییچ به شما این امکان را می دهد که اطلاعات را بین اندروید و iOS به راحتی جا به جا کنید. با آریامونز همراه باشید.

اپلیکیشن اسمارت سوئیچ (Smart Switch) برنامه ی ساخت کمپانی سامسونگ می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی اطلاعات بین گوشی های مختلف و با سیستم عامل های مختلف را جا به جا کنید.

سامسونگ برای انتقال فایل بین دو گوشی با سیستم عامل مختلف اندروید و آی او اس یک کابل On-The-Go را استفاده کرده است. این کابل به شما امکان انتقال داده ها ی بسیار سریع تر را می دهد. سرعت در این روش تا 5 برابر بیشتر از زمانی که از ای کلود استفاده می شود است.

اسمارت سوئیچ (Smart Switch) به شما این امکان را می دهد که به راحتی بتوانید بین دو گوشی با سیستم عامل اندروید نیز جت به جا کنید. برای این کار شما باید برنامه اسمارت سوئیچ (Smart Switch) را بر روی هر دو گوشی نصب کنید.

این برنامه را می توانید بر روی اندروید 4 و بالاتر نصب کنید. برای شما ی ویدئو از روش انتقال فایل با استفاده از اسمارت سوییچ را اماده کرده ایم که می توانید در زیر ببینید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از سایت رسمی سامسونگ در مورد این برنامه بخوانید.