امروز:10 فروردین 1403

ُسامسونگ به زودی تبلت‌های گلکسی تب A را راهی بازار جهانی خواهد کرد

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی تبلت‌های میان رده‌ی خود است و تصمیم دارد بزودی از تبلت‌های 8 و 9.7 اینچی سری Galaxy Tab A در ایالات متحده پرده بردارد.
تبلت‌های سری A سامسونگ با نسبت تصویر 4:3 مشابه آیپد، فضای مرور و مطالعه‌ی بیشتری در اختیار کاربر قرار می‌دهند. همانطور که می‌توان از پردازنده‌ی 4 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی این دو تبلت می‌توان فهمید، این دو قرار نیست چندان قدرتمند باشند و در حقیقت با گجت‌هایی ارزان قیمت روبرو خواهیم بود.

همچنین بنابه توافق جدید سامسونگ و مایکروسافت به نظر می‌رسد، این دو تبلت نیز علاوه بر برخورداری از مجموعه نرم‌افزارهای سامسونگ، مجموعه‌ی اپلیکیشن‌های متعلق به مایکروسافت را نیز به همراه خواهند داشت.

از دیگر مشخصات فاش شده می‌توان به صفحه‌نمایش‌های 8 و 9.7 با رزولوشن این 1024 در 768، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی آن اشاره کرد.

Tab A در تاریخ 1 مارس وارد بازار ایالات متحده خواهد شد که در حال حاضر قیمت 230 دلار برای مدل 8 اینچی و 300 دلار برای مدل 9.7 اینچی در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این سامسونگ یک نسخه‌ی ویژه از این تبلت را نیز که به قلم معروف S Pen مجهز خواهد بود با قیمت 350 دلار در تاریخ 17 می روانه‌ی بازار خواهد کرد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.