امروز:9 اردیبهشت 1403

رندرهای جدید منتسب به سونی اکسپریا Z3 نئو

پس از اینکه اطلاعات فاش شده‌ی پرچمدار بعدی سونی یا همان اکسپریا Z4 از حضور قاب فلزی یکپارچه و سنسور اثر انگشت، در این گوشی پرده برداشتند حالا شایعه جدیدی جان گرفته است و حکایت از آن دارد که این گوشی‌هوشمند اکسپریا Z3 نئو نام دارد و تصاویر جدیدی نیز از این گوشی منتشر شده است.
شایعات زیادی پیرامون اکسپریا Z3 نئو وجود دارند که از جمله‌‌ی آن‌ها می‌توان به عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند در تاریخ بیستم آوریل اشاره کرد. همچنین معرفی اکسپریا Z3 نئو احتمال به تعویق افتادن زمان عرضه‌ی اکسپریا Z4 تقویت کرده است. البته احتمالاتی مبنی بر اینکه اکسپریا Z3 نئو همان اکسپریا Z4 می‌باشد وجود دارد و گفته می‌شود این گوشی با عنوان E6553 روانه‌ی بازار خواهد شد.

 

 

 

تصاویر جدید فاش شده از این گوشی به صورت واضح طراحی ظاهری این گوشی‌هوشمند را نشان می‌دهند و مشخص است این گوشی‌هوشمند بسیار شبیه به اکسپریا Z3 است، اما تغییرات جزئی در آن قابل رویت است. البته چیزی که باعث ایجاد سردرگمی شده این است که در پایین یکی از تصاویر، جمله‌ای با مضمون چهارمین نسل از سری اکسپریا Z نگاشته شده است.

در مورد مشخصات فنی این گوشی نیز می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن FHD یا QHD، تراشه‌ی اسنپدراگون 810 و حافظه‌ی رم چهار گیگابایتی و دوربین20.7 مگاپیکسلی آن اشاره کرد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.