امروز:10 فروردین 1403

تصاویر منتشر شده از اچ تی سی وان M9 پلاس

اچ تی سی در مراسم امروز خود چند گوشی‌هوشمند جدید معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود وان M9 پلاس، وان E9 و وان E9 پلاس گوشی‌هایی باشند که اچ تی سی قصد معرفی آن‌ها را دارد. به هر حال بازار فاش شدن اطلاعات تا خود مراسم ادامه خواهد داشت و احتمالا در مراسم چیزهای جدید زیادی برای شنیده شدن وجود ندارند و ما از قبل همه چیز را می‌دانیم. خلاصه اینکه امروز تصاویر جدیدی منتسب به وان M9 پلاس منتشر شده که جزئیات آن را به روشنی نمایش می‌دهد.

 

همانطور که در تصاویر مشخص است، کلید سخت‌افزاری Home و بلندگوی بوم‌ساند تعبیه شده در پایین گوشی، M9 پلاس را دو نیم کرده است. تعبیه سنسور اثر انگشت در این گوشی باعث شده است که کلید Home در این قسمت قرار بگیرد.

 

Close window

 

 

از مشخصات احتمالی M9 پلاس می توان به صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان افزایش از طریق درگاه میکرو SD اشاره کرد.

همچنین گفته می‌شود این گوشی، دو نژاد خواهد داشت: نژاد آسیایی که به‌همراه تراشه‌ی MT6795 مدیاتک عرضه خواهد شد و نژاد دیگر که همراه اسنپدراگون 810 برای سایر بازار‌ها تولید می‌شود.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.