امروز:5 اردیبهشت 1403

کیفیت تصویر اکسپریا Z4 منتشر شد

سونی اکسپریا Z4 در تابستان امسال معرفی خواهد شد و سونی وقفه ی 6 ماهه ای در معرفی پرچم دار جدید خود ایجاد کرد. اما باید بدانید که این یک تصمیم ناگهانی بوده و این گوشی قبل از نمایشگاه MWC 2015 آماده ی معرفی بود. به هر عنوان تا به حال تصاویر زیادی از این گوشی در آریامونز منتشر شده است. اما امروز کیفیت تصویر این گوشی یعنی اکسپریا Z4 فاش شد. با آریامونز همراه باشید.

سونی در اکسپریا Z4 بر طبق اطلاعات گذشته تغییری در سایز دوربین ایجاد نخواهد کرد. پس باید منتظر یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی باشیم. در تصویر منتشر شده ی امروز عکس با کیفیت 20.66 یا همان 20.7  دیده می شود. این عکس توسط سایت asato منتشر شده است و اطلاعات این تصویر نیز منتشر شده است.

Xperia-Z4-camera-Sample

طبق این اطلاعات این دوربین متعلق به یک دستگاه با مدل E6553 می باشد. سایت منتشر کننده بر این اعتقاد است که این گوشی اکسپریا Z4 می باشد.

 

اما با توجه به این عکس می توان نویز بالا را به راحتی رد آن دید. سونی با این تاخیر چند ماهه به راحتی می تواند از زمان استفاده کند و گوشی به مراتب بهتری را روانه بازار کند. سونی که در جلوی خود گلکسی اس 6 و آیفون و اچ تی سی ام 9 را می بیند باید دوربین بسیار بهتری داشته باشد همچنین این نکته مهم است که سونی خود تولید کننده ی لنز دوربین می باشد و این نکته توجه به دوربین سونی را بیش از پیش می کند.

عکس نمونه:

xperia z4

عکس اصلی:

لینک عکس اصلی از سایت منتشر کننده

مکان عکس گرفته شده در زیر آمده است:

Xperia-Z4-camera-Sample-2