امروز:10 فروردین 1403

Razer دسته ی جدیدی برای ایکس باکس وان با نام wildcat عرضه خواهد کرد

اگر شما از دسته های ایکس باکس وان خود خسته شده اید و به دسته ای پیشرفته تر و با ارگونومی بهتر احتیاج دارید Razer دسته ی جدیدی را برای کنسول ایکس باکس وان معرفی کرده است. این دسته دارای ارگونومی ای شبیه دسته ی ایکس باکس وان است. Razer  برای کاربر پسند بودن این دسته از 4 کلید اضافی بر روی آن استفاده کرده است. با آریامونز همراه باشید.

Razer دسته ی گیمری جدید خود را برای ایکس باکس وان عرضه کرد. این دسته که wildcat نام دارد. این دسته به شما امکان شخصی سازی دکمه های را خواهد داد و شما می توانید به راحتی دکمه های اضافی آن را آنگونه که تمایل دارید برنامه ریزی کنید.

razer

این دسته با این چند دکمه قابل تنظیم بسیار مفید واقع خواهد شد. گیمر ها می توانند با این دسته به شکل بهتری بازی ها را بازی کنند و سرعت عمل خود را افزایش دهند. این دسته ها دارای جوی استیک مقاوم تر نسبت  به ایکس باکس وان است و جنس آن ها از فولاد بوده که با کربن به استحکام بالاتری رسیده است.

razer-wildcat-1-640x453-600x425

این دسته علاوه بر کارایی دارای 25 درصد وزن کمتری نسبت به دسته های مشابه است و همین در حمل و بازی حس بهتری را به شما خواهد داد. این دسته از ماه آبان با قیمت 149 در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد رنگ و ارگونونی این دسته چیست؟