امروز:9 فروردین 1403

مشخصات اچ تی سی Aero یا اچ تی سی A9 منتشر شد؛ پردازنده ی مدیا تک 10 هسته ای

در روز های گذشته اطلاعاتی پیرامون پرچم دار جدید اچ تی سی یعنی اچ تی سی O2 منتشر شد. همانطور که در مطلب مربوط به این گوشی بیان کردیم این گوشی یعنی اچ تی سی O2 به عنوان پرچم دار سال بعد اچ تی سی معرفی خواهد شد. به هر حال اینک اطلاعات جدیدی پیرامون گوشی Aero اچ تی سی منتشر شده است. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس اطلاعات گذشته اچ تی سی قرار است پرچم دار جدید خود را به نام htc O2 معرفی کند. این گوشی یک گوشی 6 اینچی خواهد بود و به پردازنده ی اسنپدراگون 820 مجهز خواهد شد.

اما امروز خبر های پیرامون گوشی جدیدی به نام اچ تی سی Hero یا Aero منتشر شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده ، اچ تی سی قرار است این گوشی را با پردازنده ی 10 هسته ای Helio X20 مدیاتک معرفی کند. همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی به یک شیشه ی خمیده 2.5D نیز مجهز خواهد شد. این گوشی بر اساس این اطلاعات مانند خانواده ی اچ تی سی وان با بدنه ی تمام فلزی راهی بازار خواهد شد. البته این گوشی بر اساس اطلاعات منتشر شده می تواند با نام A9 نیز معرفی گردد. رنگ این گوشی بر اساس اطلاعات فاش شده ، طلایی، خاکستری تیره خواهد بود.

به نظر می رسد که اچ تی سی سخت در تکاپو برای برطرف کردن مشکل مالی حال حاضر خود است و با پرچم داران با نام های جدید خود قصد بازگشت به رقابت را دارد. باید منتظر بود و دید که اچ تی سی آیا از این دو گوشی در IFA 2015 پرده برداری خواهد کرد یا خیر.