امروز:9 فروردین 1403

مشخصات HTC O2 منتشر شد؛ دو مدل 6 اینچی و 5 اینچی

چندی پیش در مطلبی از عرضه ی HTC O2 سخن گفتیم. این گوشی قرار است پرچم دار جدید اچ تی سی در سال 2016 بوده و اچ تی سی آن را شگفت انگیز دانسته است. در سال 2016 دیگر نباید منتظر معرفی اچ تی سی ام 10 باشیم و HTC O2 پرچم دار جدید است که امید می رود بتواند اکسیژن کافی را به شرکت اچ تی سی برساند تا مشکلات این شرکت حل شود. اینک مشخصات این گوشی منتشر شده است. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس گزارشی از چین گوشی HTC O2 با صفحه نمایش 6 اینچی و با رزولوشن QHD راهی بازار خواهد شد. همچنین تراکم پیکسلی آن 490 خواهد بود. پردازنده ی داخلی این گوشی یک پردازنده ی 8 هسته ای از شرکت کوآلکام خواهد بود. بر اساس مشخصات منتشر شده این پردازنده اسنپدراگون 820 خواهد بودو پردازنده ی گرافیکی آن Adreno 530 خواهد بود. رم این گوشی بر اساس اطلاعات یک رم 4 گیگابایتی خواهد بود و حافظه ی داخلی این گوشی 64 و 128 گیگابایت خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی نیز یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی خواهد بود. باتری این گوشی نیز یک باتری قدرتمند 3500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. همچنین یکی از مشخصات گوشی آینده ی اچ تی سی ضد آب و ضد غبار بودن آن خواهد بود.

همچنین این گوشی ورژن 5 اینچی نیز خواهد داشت که به نمایشگر 2K یا 4K مجهز خواهد بود. در مورد پردازنده ی این مدل مشخصات دقیقی بیان نشده است و به در این گوشی اسنپدراگون 810 یا 820 به کرا رود.

هنوز اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر نشده است و به نظر باید منتظر معرفی این گوشی در Ifa 2015  باشیم. همچنین از تغییر نام به نظر می رسد که طراحی این گوشی نیز در آینده تغییر خواهد کرد.