امروز:30 فروردین 1403

بعد از اچ تی سی M9 plus پرچمدار دیگری در 3 ماهه آخر 2015 عرضه می شود

در سال 2015 اسمارت فون قدرتمند ام 9 اچ تی سی وارد بازار شد اما این گوشی با مشکلات زیادی روبه رو شد . با این که بعد از یک سال از زمان عرضه ام 8 معرفی شده بود ولی استقبالی از آن نشد و موفقیتی نیز برای شرکت اچ تی سی نداشت . بعد از آن اسمارت فون ام 9 پلاس عرضه شد و خود را پرچمدار اچ تی سی معرفی کرد و با صفحه نمایش بزرگتر و سنسور اثر انگشت برتری خود را به ام 9 نشان داد . اما اعلام شده است این اسمارت فون جدید اچ تی سی نمی خواهد به بازارهای جهانی وارد شود و قرار است اسمارت فون جدیدی در سه ماه آخر سال 2015 عرضه شود .

Cher Wang ، مدیرعامل شرکت اچ تی سی اعلام کرده است که گوشی hero قرار است عرضه شود . تحلیل گران از جمله  Evan Blass از سمت evleaks به دنبال بررسی گوشی اچ تی سی با کد نیم Aero هستند . بین گوشی Aero و hero شباهت نامی وجود دارد .

شرکت اچ تی سی به این موضوع اذعان کرده است که گوشی ام 9 پرچمدار نیست و ام 9 پلاس نیز دلیل موجهی ندارد که بخواهد در سطح بازار عرضه شود مگر این که برای سنجش نیاز بازار باشد . مدلی از ام 9 پلاس در بازارجهانی رونمایی خواهد شد زیرا این اسمارت فون بازخوردی خوبی در چین داشته است ولی این گوشی در سه ماهه آخر سال در بازار چین به بازار جهانی وارد نمی شود زیرا قرار است این مدل از لحاظ سخت افزاری ارتقا یابد .

تحلیل گر  Upleaks نیز گوشی ام 9 پلاس را با گفتن “It’s really awesome” توصیف کرده است!

one-m9-07-100570592-large

به نظرشما گوشی ای که قرار است هواوی در سه ماهه اخر سال وارد کند چه ویژگی هایی خواهد داشت ؟ خوب قطعا نمایشگر آن QHD خواهد بود . به احتمال زیاد اچ تی سی برای اولین بار از پردازنده اسنپدراگون 820 در اسمارت فون خود استفاده می کند .

سنسور دوربین نیز تغییر خواهد کرد و OIS پیشرفته روی این گوشی وجود خواهد داشت . پس مشکلات ام 9 پلاس با این تغییرات برطرف شده  است و پرچمدار بزرگ اچ تی سی برای ورود در سه ماهه اخر 2015 آماده است و زودتر از آن عرضه نخواهد شد .

به نظر شما این اسمارت فون موفق خواهد شد ؟ آیا استقبال خوبی از پرچمدار امسال اچ تی سی خواهد شد؟

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم