امروز:31 فروردین 1403

دارندگان «Hitman 3» دو بازی قبلی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد

IO Interactive تجزیه و تحلیل کارها را برای تازه واردان سری Hitman آسان‌تر می‌کند و به دارندگان Hitman 3 که قبلاً مالک دو بازی قبلی نیستند، یک جایزه می‌دهد. در 26 ژانویه، این شرکت نام Hitman 3 را به Hitman: World of Assassination تغییر خواهد داد. این نامی است که IOI به سه گانه اخیر راه اندازی مجدد داده شده است. علاوه بر این، Hitman: WOA به هر سه بازی دسترسی خواهد داشت.

کسانی که قبلاً هیتمن 1 و هیتمن 2 را داشتند، قرار بود در قسمت سوم بتوانند به سطوح آنها دسترسی داشته باشند. با این حال، این رویکرد باعث سردرگمی شد. این تغییر باید کمی اوضاع را ساده کند.

اگر صاحب Hitman 3 هستید، یک ارتقاء رایگان به Hitman: WOA دریافت خواهید کرد. IOI دو بازی قبلی را از فهرست حذف می‌کند، اگرچه اگر قبلاً مالک آنها هستید، همچنان می‌توانید دوباره آن‌ها را دانلود کنید. Hitman: WOA که 70 دلار قیمت دارد، تنها نقطه ورود به این سه گانه خواهد بود. قیمت استاندارد فعلی Hitman 3 60 دلار است، اما تا 5 ژانویه با قیمت 21 دلار در Steam به فروش می رسد. ممکن است معاملات PlayStation، Xbox و Switch را در جاهای دیگر پیدا کنید.

یک بسته جدید دلوکس 30 دلاری به شما امکان دسترسی به سه بسته الحاقی را می دهد که شامل دو سطح اضافی، یک جفت نقشه تک تیرانداز، گسترش Seven Deadly Sins برای Hitman 3 و چالش های دیگر می شود. سه الحاقیه (Hitman 3 Deluxe Pack، Hitman 3 Seven Deadly Sins Collection و Hitman 2 Expansion Access Pass) همچنان به طور جداگانه روی کنسول ها و فروشگاه Epic Games در دسترس خواهند بود. اگر قبلاً یک یا دو DLC از آن DLC را داشته باشید، بسته Deluxe در Steam رتبه بندی می شود.

IOI در یک پست وبلاگ اشاره کرد که یکی از ملاحظات کلیدی برای به‌روزرسانی‌ها، حالت فریلنسر سرکش بود، زیرا دسترسی به تمام سطوح از سراسر سه‌گانه برای بازیکنان مهم است تا از آن بیشترین بهره را ببرند. حالت فریلنسر قرار بود سال گذشته عرضه شود، اما در تاریخ 26 ژانویه نیز فعال خواهد شد.

ما کاملاً مطمئن هستیم که این تغییرات تأثیر بسیار مثبتی بر بازیکنان فعلی و بازیکنان جدید خواهد داشت. همچنین زندگی ما را نیز بسیار آسان‌تر می‌کند، شکی نیست.» IOI نوشت. برای بسیاری از بازیکنان، این به معنای محتوای رایگان برای لذت بردن است. برای دیگران، این به معنای قیمت ارزان‌تر DLC است. برای بازیکنان جدید، که احتمالاً این را در اینجا نمی خوانند، تجربه بسیار بهتری از خرید بازی های Hitman خواهند داشت.”

اشتراک گذاری