امروز:10 فروردین 1403

PGA یک برنامه بازی AR گلف برای کودکان منتشر کرد

گلف بازان جوان اکنون می توانند محیط فیزیکی خود را به فضای سبز دیجیتالی تبدیل کنند، با حسن نیت از همان فناوری موجود در Pokémon Go Niantic. لیگ PGA Jr. امروز از Safari Par-Tee، هم برای iOS و هم برای اندروید موجود است، رونمایی کرد. Trigger – توسعه دهنده برنامه – آن را با کیت Lightship Niantic برای برنامه های AR ساخته است. بازیکنان می توانند از گوشی هوشمند خود برای اسکن محیط فیزیکی خود در یک زمین گلف تعاملی استفاده کنند.

در حالی که Safari Par-Tee برای گلف بازان جوان در نظر گرفته شده است (حتی دارای آواتارهای بسیار زیبای حیوانات است)، قابلیت های AR آن احتمالاً باعث می شود که والدین و اعضای بزرگتر خانواده نیز به آن ملحق شوند. این بازی دارای تعدادی گزینه چند نفره است که به بازیکنان امکان می دهد با بازیکنان محلی دیگر در زمان واقعی هماهنگ شوند یا با بازیکنان خاصی از طریق WiFi ارتباط برقرار کنند. برای بازیکنانی که تازه وارد گلف هستند، این بازی آنها را با اصول بازی و همچنین سبک های مختلف بازی آشنا می کند. بازی دارای سه زمین مختلف است که همگی دارای موانع و اهداف متفاوتی هستند.

با توجه به اینکه دنیای بازی‌های ویدیویی گلف گزینه‌های زیادی برای بزرگسالان دارد (مانند PGA TOUR 2K21، تور تایگر وودز PGA و تور EA Sports PGA که اخیراً به تأخیر افتاده است)، ورود رایگان برای بچه‌ها به نظر می‌رسد یک تغییر تازه‌کننده در سرعت باشد. Safari Par-Tee هم اکنون برای دانلود در اپ استور اپل یا فروشگاه گوگل پلی در دسترس است.

اشتراک گذاری