امروز:31 فروردین 1403

بازی انگری بردز 2: 30 میلیون دانلود در 2 هفته

نسخه ی جدید انگری بردز دو هفته است در اپ استور اپل و گوگل پلی قرار دارد. اما فقط در این 2 هفته بیش از 30 میلیون بار این بازی دانلود شده است. نسخه ی جدید بازی انگری بردز ، Angry birds 2 نام دارد. این بازی ساخته ی شرکت Rovio بوده و تا به حال این بازی پر مخاطب ترین بازی بین بازی های Rovio بوده است. با آریامونز همراه باشید.

شرکت Rovio بازی جدید خود را حدود دو هفته پیش راهی بازار کرد. بازی Angry birds 2 تا به اینک حدود 30 میلیون دانلود را تجربه کرده است که در بین بازی های این کمپانی بازی سازی بی نظیر است. Rovio از این 30 میلیون نفر ، 10 میلیون را چینی اعلام کرده است. این مقدار حدود یک سوم از کل دانلود ها می باشد. Rovio در گذشته در مورد گیمر های چینی اظهار نظر کرده بود. این کمپانی در مورد چین گفته بوده است که در چین جنبه های طبیعی معتاد کننده ی انگری بردز در حال کشف است و به نظر هم همیگونه می آید.

بازیAngry Birds 2 دارای 200 مرحله است که در 9 فصل طبقه بندی شده است که در 3 بخش تقسیم بندی شده است. بخش های این بازی شامل Cobalt Plateaus،Pig City و  Bamboo Forest می باشد. این بازی رایگان بوده و شما می توانید این بازی را به رایگان از اپ استور و یا گوگل پلی دریافت کنید. البته پرداخت درون برنامه ای برای این بازی نیز فعال است و شما می توانید از آن برای رد کردن سریع مراحل استفاده کنید.

4 Angry-Birds-2-screenshots (1) Angry-Birds-2-screenshots (2) Angry-Birds-2-screenshots (3) Angry-Birds-2-screenshots (4) Angry-Birds-2-screenshots (5) Angry-Birds-2-screenshots Angry-Birds-2-screenshots9