امروز:10 فروردین 1403

تصاویر جدید از بلک بری ونیز ،گوشی اندرویدی بلک بری، منتشر شد

بلک بری چندی پیش گوشی پاسپورت نقره رنگ خورد را معرفی کرد. اینک بعد از گوشی با پشتیبانی از بلک بری او اس، اینک بلک بری قصد معرفی گوشی جدید با پشتیبانی از اندروید را دارد. این گوشی بلک بری ونیز نام دارد. بلک بری از عرضه ی این گوشی در MWC 2015 خبر داده بود. اینک تصاویری از این گوشی منتشر شده است که این گوشی را به دو لبه ی خمیده و کیبرد مجازی نشان می دهد. با آریامونز همراه باشید.

در گذشته مشخصات بلک بری ونیز فاش شده است. این گوشی بلک بری که در از اندروید بهره می برد یک گوشی 5.4 اینچی است. این صفحه نمایش رزولوشن 1440 x 2560 را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. همچنین قلب تپنده ی این گوشی یک اسنپدراگون 808 می باشد.این پردازنده ی یک پردازنده ی 8 هسته است و فرکانس کاری آن نیز 1.8 گیگاهرتز خواهد بود و پردازنده ی  گرافیکی این گوشی Adreno 418 می باشد . همچنین در اطلاعات گذشته دوربین این گوشی یک دوربین 18 مگاپیکسلی نام برده سد. همچنین رم این گوشی یک رم 3 گیگابایتی خواهد بود.

در تصاویر جدید منتشر شده از این گوشی لبه های خمیده ی این گوشی به همراه یک کیبرد مجازی دیده می شود.

به هر حال به نظر این گوشی در نسخه ای با بلک بری 10.3 نیز عرضه شود. انتظار می رود این گوشی در آبان ماه معرفی شود. با آریامونز همراه باشید.