امروز:7 اردیبهشت 1403

Apple Pay Later ممکن است تا سال آینده به دلیل مشکلات فنی و مهندسی وارد نشود

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، Apple Pay Later ممکن است تا بهار آینده نرسد. همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید، اپل در WWDC 2022 ویژگی خرید اکنون، پرداخت بعدا را اعلام کرد و در آن زمان اعلام کرد که در کنار iOS 16 وارد خواهد شد. خب، آخرین نسخه از سیستم عامل موبایل این شرکت اینجاست و Apple Pay Later هیچ جا وجود ندارد. یافت می شود.

پاورقی در وب سایت اپل بیان می کند که این ویژگی «در یک به روز رسانی آینده» وارد خواهد شد. همانطور که Gurman اشاره می کند، سایر ویژگی های قبلاً اعلام شده iOS 16 که هنوز در دسترس نیستند، به عنوان «آخر امسال» فهرست شده اند. گورمن معتقد است که این اختلاف به این دلیل است که اپل نمی‌داند Pay Later چه زمانی آماده می‌شود، و این ویژگی ممکن است تا زمانی که iOS 16.4 در سال 2023 عرضه شود، وارد نشود. خدمات را انجام دهید، که منجر به تاخیر می شود.

جالب است بدانید که اپل در اجرای سرویس Pay Later با چالش های فنی روبرو می شود. بر اساس گزارش های قبلی Gurman، این شرکت بیش از یک سال است که روی چنین ویژگی کار می کند. حتی راه خود را برای ایجاد یک شرکت تابعه به نام Apple Financing برای انجام بررسی اعتبار و تأیید مشتریان انجام داد. همه این حرکات نشان می دهد که شرکت خدمات مالی را بخش مهمی از آینده خود می داند.

اشتراک گذاری