امروز:5 اردیبهشت 1403

اپل پروتکل پوشیدن ماسک برای مقابله با کویید ۱۹ را کاهش می دهد

طبق ایمیل داخلی تیم پاسخگویی به کووید-19 این شرکت که توسط The Verge مشاهده شد، اپل دیگر از کارمندان شرکتی ملزم به پوشیدن ماسک در “اکثر مکان ها” نخواهد شد. در این ایمیل آمده است: «ما در حال نوشتن به‌روزرسانی پروتکل‌های فعلی خود هستیم. با توجه به شرایط فعلی، پوشیدن ماسک صورت دیگر در بیشتر مکان‌ها ضروری نخواهد بود.»

این شرکت ادامه می دهد که کارمندان می توانند در صورت تمایل به پوشیدن آن ها ادامه دهند. “ما می دانیم که شرایط شخصی هر کس متفاوت است. اگر احساس راحتی می کنید، در ادامه استفاده از ماسک تردید نکنید. همچنین لطفاً به تصمیم هر فرد برای پوشیدن یا عدم استفاده از ماسک احترام بگذارید.”

طبق گزارش CDC، با وجود این واقعیت که تعداد موارد جدید روزانه در ایالات متحده در حال حاضر بیش از 114000 مورد است، اپل دستور ماسک را حذف می کند. در نزدیکی دفتر مرکزی اپل در کوپرتینو، سیستم متروی BART سانفرانسیسکو اخیراً به دنبال گسترش نوع BA.5 COVID-19 که می‌تواند از مصونیت در برابر عفونت و واکسیناسیون COVID-19 گذشته جلوگیری کند، دستور ماسک خود را بازگرداند.

در اوایل سال جاری، اپل اعلام کرد که کارمندان خود را ملزم می کند حداقل سه روز در هفته تا ماه می در دفتر کار کنند. با این حال، بعداً این موضع را ملایم تر کرد و گفت که اگر کارکنان راحت نباشند می توانند در خانه بمانند.

اشتراک گذاری