امروز:31 فروردین 1403

طبق گزارش ها، اپل واچ پرو اولین طراحی مجدد از سال 2018 را خواهد بود

در هفته‌های اخیر جزئیات مربوط به نسخه رده بالای اپل واچ سری 8 اپل در هفته‌های اخیر منتشر شده است. بر اساس گزارشی که مارک گورمن از بلومبرگ در ابتدای ماه منتشر کرد، این ابزار پوشیدنی دارای بزرگترین نمایشگری است که اپل تا به حال بر روی یک ساعت هوشمند عرضه کرده است. در نتیجه، ممکن است شامل یک طرح جدید نیز باشد.

گورمن در آخرین خبرنامه Power On خود می‌گوید که اپل واچ Pro از طراحی جدیدی بهره می‌برد. این شرکت از زمان معرفی سری 4 در سال 2018، خط تولید پوشیدنی خود را بازطراحی نکرده است. گورمن خاطرنشان می‌کند که مدل جدید «کمی بزرگ‌تر» از مدل‌های فعلی سری 7 اپل خواهد بود تا صفحه‌نمایش هفت درصد بزرگ‌تر را در خود جای دهد. او می افزاید: «همچنین آن اضلاع مسطح شایعه شده را نخواهد داشت» و خاطرنشان کرد که طراحی مجدد نشان دهنده «تکامل شکل مستطیلی فعلی» است.

علاوه بر این، طبق گزارش ها، اپل از “فرمولاسیون بادوام تر از تیتانیوم” برای بدنه استفاده می کند که باعث می شود ساعت هوشمند برای ورزش های شدید مناسب تر شود. گورمن می‌گوید با باتری بزرگ‌تر و «حالت کم مصرف» اپل که مدت‌ها شایعه شده بود، اپل واچ پرو می‌تواند چندین روز با یک بار شارژ کار کند. همچنین شامل حسگر دمای بدن شایعاتی است که اپل برای کل سری 8 آماده می کند.

اپل واچ گران‌قیمت یکی از بسیاری از محصولاتی است که طبق گزارش‌ها اپل برای پاییز و بعد از آن روی آن کار می‌کند. گورمن قبلاً گفته بود که این شرکت قصد دارد در سال آینده “سیل” از دستگاه ها را عرضه کند. از جمله موارد قابل توجه تری که این شرکت در راه دارد، جایگزینی برای هوم پاد اصلی است.

اشتراک گذاری