امروز:16 اردیبهشت 1403

ثبت علامت تجاری RealityOS به نزدیک شدن اپل به اعلام هدست واقعیت مجازی/AR/VR اشاره دارد

در آغاز سال، تعداد معدودی از توسعه‌دهندگان، از جمله استیو تروتون اسمیت، به «realityOS»، سیستم عامل هدست واقعیت افزوده و مجازی اپل که مدت‌ها شایعه شده بود، اشاره کردند. اکنون، کمی بیش از یک هفته قبل از شروع WWDC 2022، این نام دوباره در پرونده های علامت تجاری که ظاهراً به این شرکت مرتبط است، ظاهر شده است.

روز جمعه، پارکر اورتولانی، مدیر محصول Vox Media، در توییتر دو پرونده ثبت اختراع و ثبت علائم تجاری ایالات متحده را که توسط شرکتی به نام Realityo Systems LLC ثبت شده به اشتراک گذاشت. همانطور که پارکر و دیگران اشاره کردند، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد Realityo Systems یک شرکت پوسته‌ای است که توسط اپل برای پنهان کردن مسیرهایش ایجاد شده است.

اول، مهلت ثبت نام خارجی 8 ژوئن برای هر دو علامت تجاری است، که تنها دو روز پس از شروع WWDC 2022 است. علاوه بر این، همانطور که توسط 9to5Mac اشاره شد، Realityo Systems LLC همان آدرسی را به اشتراک می گذارد که Yosemite Research LLC، شرکت پوسته ای که اپل استفاده می کرد. علائم تجاری ایمن برای نسخه های قبلی سیستم عامل macOS خود، از جمله macOS Monterey. یکی از شواهد جالب دیگر این است که در برخی از کشورها Reality Systems پرونده‌های علامت تجاری را ارسال کرد که شامل یک لوگوی realityOS است که با حروف امضای اپل در سانفرانسیسکو نوشته شده است.

زمان بندی پرونده ها نشان می دهد که اپل به روزی نزدیک می شود که در اشتراک گذاری جزئیات در مورد جاه طلبی های واقعیت افزوده و مجازی خود احساس راحتی کند. با این حال، ما هشدار می دهیم که در اوایل هفته آینده اعلام شود. مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین خبرنامه Power On خود پیش‌بینی می‌کند که این شرکت «ارائه کاملی» در هدست واقعیت ترکیبی خود در WWDC برگزار نخواهد کرد. در واقع، او می‌گوید که از انتظار چنین اعلامیه‌ای از سوی شرکت محتاط خواهد بود. Gurman قبلاً گزارش داده بود که اپل به دلیل مشکلات توسعه مداوم، در نظر دارد اولین دستگاه را به سال 2023 بازگرداند. با این حال، این شرکت به وضوح در حال پیشبرد پروژه است.

اشتراک گذاری