امروز:9 فروردین 1403

اعلام زمان دقیق عرضه آیفون 6S به بازار

براساس گزارشی که توسط M.I.C Gadget منتشر شده است آیفون‌های جدید روز جمعه ۲۷ شهریور ماه به بازار عرضه خواخد شد.
قرار است اپل در این تاریخ نسل جدید آیفون‌های خود را روانه‌ی بازار کند. همچنین قرار است اپل یک هفته قبل از آن گوشی‌های هوشمند خود را معرفی خواهد کند. این گزارش براساس اطلاعاتی است که توسط منابعی در فاکس‌کان، تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند این کمپانی منتشر شده است. با نگاهی به گذشته و تحلیل تاریخهای ارائه آیفون، می‌توان گفت که این تاریخ با سایر تاریخهای عرضه محصولات آیفون به بازار هماهنگ است. البته تاریخ 27 شهریور که معادل با 18 سپتامبر است منطقی است اما معرفی آن یک هفته قبل به دلیل مقارن شدن با 11 سپتامبر که سالگرد حمله به برجهای دوقلو است منطقی نیست چرا که به نظر نمی رسد اپل این تاریخ را برای معرفی گوشیهای خود انتخاب کند.
اپل در 19 سپتامبرسال گذشته آیفون 6 و 6 پلاس به بازار عرضه کرد،به همین دلیل عرضه‌ی این گوشی در تاریخ ۱۸ سپتامبر سال جاری منطقی به نظر می‌رسد. یاد آور می شویم که در سال گذشته کوپرتینویی‌ها مراسم معرفی محصولات خود را روز ۹ سپتامبر برگزار کرده بودند.
پیش بینی شده است که آیفون 6s همراه با فناوری‌هایی نظیر فورس تاچ و مشابه طراحی قبلی وارد بازار شود.

اشتراک گذاری

سلام تشکری هستم ارشد مهندسی نساجی دارم به تکنولوژیهای روز مخصوصا در زمینه تلفن همراه علاقه زیادی دارم. امیدوارم مطالبی که توی سایت قرار میدم مورد استفادتون قرار بگیره