امروز:9 فروردین 1403

معرفی و دانلود برنامه های کاربردی اندروید

هر روز هزاران برنمه به فروشگاه Google Play وارد می شود که شاید تعداد بسیار زیادی از آنها مورد توجه و اهمیت نباشند. در ادامه برنامه هایی را معرفی خواهیم کرد که نه تنها برنامه های کاربردی اندروید هتند بلکه استفاده از آنها برای شما می تواند لذت بخش باشد.

آیا می خواهید بدون ورود به صفحه موبایل آهنگی را اجرا کرده و گوش دهید؟

آیا می خواهید زمان گوش دادن به آهنگ بدون وارد شدن و زدن قفل تنظیماتی مانند رفتن به آهنگ های قبلی و بعدی یا کم و زیاد کردن صدا را انجام دهید؟

برنامه NextSong به شما این امکان را می دهد تا برنامه موسیقی گوشی خود را بدون وارد شدن به صفحه موبایل تنها با فشردن یک دکمه اجرا کنید و براحتی از یک آهنگ به آهنگهای دیگر بروید و صدای گوشی را تنظیم کنید.

NextSong از اینجا دانلود کنید.

NextSong

در محل کارتان چطور با همکاران و کارفرمایتان ارتباط دارید؟

برنامه فیس بوک در محل کار می تواند شرایطی فراهم آورد تا به راحتی کارفرمایان با کارمندان و همکارانشان با ایجاد یک حساب کاربری در ارتباط باشند.

Facebook at Work را از اینجا دانلود کنید.

Facebook-at-Work

Pin an App ابزاری پوشیدنی است.که به محض نگاه کردن روی ساعت صفحه نمایش و وارد کردن یک ضربه به آن، برنامه نشان داده می شود و ابزار آن را می بینید و می توانید آنچه را نیاز دارید به اصطلاح روی گوشی با این برنامه Pin کنید.

Pin an App را از اینجا دانلود کنید.

Pin-An-App

با Starlike می توانید به پست های دوستان خود و مدیریت پست ها و لایک هایی که در شبکه های اجتماعی مانند Twitter, Facebook, LinkedIn گرفته اید دسترسی داشته باشید.

Starlike را از اینجا دانلود کنید.

Starlike

GrooveMaker 2 برنامه ای است که برای میکس صدا و آهنگ سازی توسط یک DJ حرفه ای طراحی شده بدون توقف الکترونیکی، رقص و آهنگ های هیپ هاپ بصورت واقعی و با ویژگی های عالی.

GrooveMaker 2 را از اینجا دانلود کنید.

GrooveMaker-2

برنامه STATION با چهره و ظاهر ساعتهای امروزی، با بسیاری از تنظیمات شبیه به اسمارت واچ ها عمل می کنند. این نرم افزار با قابلیت سفارش سازی دارای آیکون پرتاپ کننده مستقل یا به طور مستقیم شبیه ابزارهای پوشیدنی (Wear app) عمل میکند.

این برنامه با ساعت های گرد و مربعی LG، Moto360، Sony، Samsung Gear Live، LG G Watch,، Asus سازگاری دارد.

STATION – Watch face را از اینجا دانلود کنید.

STATION-Watch-Face

برنامه Digistle تنها یک ابزار پوشیدنی اندروید است با تنظیمات منظم برای ساعت و تاریخ.

Digistle Watch face را از اینجا دانلود کنید.

Digistyle-Watch-Face

برنامه Pure Analog با طراحی زیبا و یک نشانگر باتری یک ساعت دو زمانه محسوب می شود.

Pure Analog – Wear Watch face را از اینجا دانلود کنید.

Pure-Analog

برنامه Lwitter مکان نما است. این نرم افزار جستجو می کند و تشخیص می دهد محل توییت هایی که در نزدیکی شما وجود دارند. همچنین می توانید حداکثر فاصله آن به جستجو توییت تنظیم شده است.

این برنامه به شما این امکان را می دهد تا هر صدای جیر جیر در توییتر را به منظور بازتوییت و یا افرادی که در نزدیکی شما به دنبال توییت، پاسخ دهید.

Lwitter را از اینجا دانلود کنید.

Lwitter

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم. علاقمند به یاد گیری و مباحث تکنولوژی، امیدوارم از مطالب آریامونز نهایت لذت را ببرید