امروز:11 اردیبهشت 1403

باگ اپدیت جدید اوت لوک : رسیدهای اوبر مایکروسافت اوت لوک را خراب می کند

ممکن است در آینده نزدیک نتوانید ایمیل های سفر Uber خود را در رایانه کاری خود بررسی کنید. BleepingComputer مایکروسافت یک اشکال قالب‌بندی را شناسایی کرده است که هر زمان که برخی از پیام‌ها را با جداول پیچیده، از جمله رسیدهای Uber باز می‌کنید، Outlook را می‌بندد. این اشکال Word را نیز با مشکل رو به رو می کند. مشکل با نسخه استاندارد اخیر شروع شد (Current Channel نسخه 2206 Build 15330.20196 یا جدیدتر)، اما نسخه‌های بتا و پیش‌نمایش کانال فعلی نیز آسیب می‌بینند.

این شرکت قبلاً یک اصلاح ایجاد کرده است که به زودی به کاربران بتا می رسد و باید از طریق وصله ای که در 9 آگوست ارسال می شود به همه برسد. اگر نمی توانید آنقدر صبر کنید و ترجیح می دهید نامه های خود را در وب بررسی نکنید، می توانید با اجرای دستورالعمل های Command Prompt در سند پشتیبانی مایکروسافت (پیوند خبر مایکروسافت) به نسخه قبلی ویندوز برگردید.

این اولین باگ قابل توجه Outlook در سال نیست. مایکروسافت باگ های جستجو را در ژانویه و جولای برطرف کرد. با این حال، آن‌ها مشتری ایمیل را متوقف نکردند – این نقصی است که احتمالاً متوجه آن می‌شوید، به‌ویژه اگر برای سفرهای کاری به اوبر متکی هستید.

اشتراک گذاری