امروز:11 اردیبهشت 1403

اپل iOS 8.3 بتا را برای تست عمومی برای اولین بار در ماه مارچ قرار خواهد داد

اپل چندی پیش نسخه ی بتای iOS 8.3 را برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان منتشر کرد تا با تست این OS مشکلات آن را گزارش دهند. ما نیز بررسی ای از این ورژن از  iOS برای شما قرار دادیم. اما در اطلاعات تکنولوژی منتشر شده به نظر می رسد که اپل قصد دارد که اپدیت بتای عمومی از iOS 8.3 را منتشر کند که تمامی کاربران آن را تست کنند و مشکلات را گزارش کنند. کوپرتینویی ها نیز قبلا دست به همچین کاری زده بودند البته نه در آی او اس و سیستم موبایل خود بلکه همچنین اتفاقی در عرضه ی نسخه ی عمومی بتای OS X اتفاق افتاد. با آریامونز همراه باشید.

شاید شما نیز علاقه مند به تست iOS بعدی باشید برای اینکار باید بدانید که نسخه ی بتای iOS 8.3 فقط به افرادی داده می شودکه تا قبل از عرضه ی این نسخه در AppleSeed ثبت نام کرده باشند. این نسخه درست است که به صورت عموم عرضه می شود اما باید بدانید که محدودیت 100 هزار تایی نیز دارد و تنها 100 هزار نفر می توانند نسخه ی بتای iOS 8.3 را دانلود کنند و ان را تست کنند .

در گذشته مقاله ای نیز در مورد تغییر های این نسخه از آی او اس ارائه کردیم. مهم ترین بخش اضافه شده در iOS 8.3 را می توان carplay دانست. این بخش به خودرو های جدید و آیفون و آیپد اجازه می دهد که به راحتی و بدون کابل لایتینگ به هم وصل شوند و این ارتباط از طریق وایرلس انجام خواهد گرفت. البته ویژگی های جدید از جمله emoji های جدید نیز به کیبرد اضافه خواهد شد.

البته این کار اپل را می توان آماده سازی این شرکت برای ارائه عمومی iOS 9 برای تست دانست زیرا که در ورژن جدید کوپرتینویی ها دوست ندارند ریسک کرده و مشکلاتی را در جلوی راه خود ببینند.

 

اشتراک گذاری