امروز:8 اردیبهشت 1403

ایجاد Playlist در گوشی های ویندوزفونی

playlist

یکی از مشکلاتی که کاربران تازه وارد ویندوز فون با آن روبرو می شوند انتخاب آهنگ های مورد علاقه و یا بهتر بگوییم ساخت Play List می باشد. خیلی ها بلافاصله پس از برخورد با این مشکل به سراغ دانلود نرم افزار های فایل منیجر میروند و غالبا هم به نتیجه ای نمیرسند. البته لازم به ذکر است که شما توسط خود گوشی نیز می توانید پلی لیست به صورت خیلی محدود بسازید والبته کاریست بس دشوار بنابراین از توضیح آن پرهیز می کنیم و از روشی که در آن از کامپیوتر کمک میگیریم را آموزش خواهیم داد .
ساخت یک پلی لیست در ویندوز فون توسط PC تنها چند ثانیه وقت شما را می گیرد.  اما برای این کار با ما همراه باشید.

نکته : در این آموزش از ویندوز 8 نسخه 64 بیتی استفاده شده اما روش در سایر ویندوز ها نیز به همین شکل است.

ابتدا گوشی ویندوز فونی خود را به کامپیوتر متصل نمایید .

پس از اتصال گوشی به PC یک دستگاه جدید به نام Portable Device در درایو های My Computer شما اضافه خواهد شد.

playlist

 

پس ازاینکه رایانه گوشی شما را شناسایی کرد به داخل گوشی و سپس از آنجا به پوشه Musics بروید .
حال آهنگ هایی که می خواهید وارد Play list شما شوند را باید Mark دار کنید . برای این کار ساده ترین راه حل این است که کلید Ctrl را نگه دارید و روی موزیک های مورد علاقه تان کلیک کنید تا همه آهنگ های مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید .

playlist

 

حال روی یکی از فایل های انتخابی راست کلیک کنید و روی گزینه ی Create Playlist کلیک کنید.

playlist

پس از انجام مراحل بالا مشاهده خواهید کرد که فایلی به نام New Playlist.pla ساخته می شود . که میتوانید نام فایل را به دلخواه خود تغییر دهید فقط توجه داشته باشید به پسوند pla را تغییر ندهید.

playlist

 

حال Enter را بزنید تا تغییر نام انجام شود .(البته توجه داشته باشید ممکن است تغییر نام را در PC مشاهده نکنید) سپس گوشی را از USB جدا کنید و بخش Musics + Videos بروید.سپس به بخش Musics بروید و با سوایپ کردن صفحه Playlist را بیاورید .

playlist

 

مشاهده خواهید کرد که Playlist مورد نظرتان ایجاد شده است و شما نیازی ندارید که برای پخش یک موزیک در میان تمام آهنگ هایتان بگردید.

playlist

 

منبع:فارسی موب

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.