امروز:7 اردیبهشت 1403

سونی تلوزیون جدید خود را با نام BRAVIA X91C را معرفی کرد؛ براویای 75 اینچی

سونی در نمایشگاه IFA 2015 غیر از گوشی های جدید از تلوزیون های جدید نیز پرده برداری کرد. سونی در این نمایشگاه از یک تلوزیون 75 اینچی از نسل براویای خود پرده برداشت. این تلوزیون سونی یک تلوزیون 4K بوده و از قابلیت HDR نیز بهره می برد. با آریامونز همراه باشید.

BRAVIA X91C یک تلوزیون 75 اینچی است. این تلوزیون یک تلوزیون با وضوح 4K می باشد. همچنین قابلیت HDR نیز در BRAVIA X91C گنجانده شده است. این قابلیت به دارندگان آن اجازه می دهد که رنگ های بهتری را ببینند. ویژگی اچ دی از که در تصویر برداری نیز حتما اسم آن را شنیده اید باعث افزایش شفافیت تصویر می باشد. به این گونه شما رنگ ها های سفید را سفید تر  و مشکلی را مشکلی تر از تلوزیون هایی که به این تکنولوژی مجهز نیستند می بینید. این تلوزیون بزرگ فقط دارای ضخامت 15 میلیمتر می باشد. همچنین این تلوزیون دارای لبه های بسیار باریکی است که شما در هنگام تماشا آن را حس نخواهید کرد.

sony-BRAVIA-X91C-1-620x359

BRAVIA X91C به موتور ۴K Processor X1 مجهز شده است. این موتور پردازشی  به این تلوزیون کمک می کند که تصاویر را که 4k نیستند را نیز به کیفیت 4K تبدیل کرده و تصاویر با کیفیت تر بر روی تلوزیون نقش بندد. سیستم عامل این تلوزیون همانند دیگر تلوزیون های سونی اندروید تی وی می باشد و در کنار کیفیت بالای تصویر شما می توانید از برنامه ها و بازی های مختلفی نیز استفاده کنید.

این تلوزیون از اواسط سپتامبر راهی بازار خواهد شد و هنوز قیمت آن مشخص نشده است.