امروز:10 فروردین 1403

تلوزیون های 8k در CES 2015

 

CES 2015 شروعی در عرصه ی تکنولوژی جهان است که شرکت های بزرگ به معرفی محصولات خود می پردازند. در بین تمام وسایل در بخش تلوزیون ها ی هوشمند و با کیفیت جدالی سخت بین شرکت های صاحب نامی مانند الجی و سامسونگ و سونی است. در این بین سونی و الجی به نظر می رسد که وارد رقابت در دنیای تلوزیون های 8k شوند. با اریامونز همراه باشید و تغییر در صنعت تلوزیون های هوشمند را در CES 2015 دنبال کنید.

در روزهای گذشته اخباری در مورد معرفی تلویزیون های جدید ال جی با رزولوشن بسیار بالای ۸K منتشر شده بود و خبری جدید نام کمپانی سونی را هم در لیست تولید کنندگان تلویزیون های ۸K قرار داده است و انتظار می رود که این دو ابرقدرت صنعت تصویر در CES 2015 تلویزیون های جدید خود را به نمایش بگذارند .

گفته شده است که ال جی سری جدیدی نیز با نام Art Slim معرفی خواهد نمود که شامل تلویزیون هایی با صفحات ۵۵ و ۶۵ اینچی خواهد بود. مشخصه منحصر به فرد این سری ضخامت ناچیز ۷٫۵ تا ۸٫۲ میلی متری آنها خواهد بود که این دیوایس ها را به آثاری هنری تبدیل خواهد کرد. انتظار می رود که با ظهور ۸K تلویزیون های ۴K در سال ۲۰۱۵ با قیمتی بسیار ارزان تر از قبل عرضه شوند.