امروز:9 اردیبهشت 1403

تصاویر فاش شده از HTC hima

اچ تی سی (HTC)  یکی از بهترین طراحان و سازندگان موبایل در بازار امروز  است. این شرکت با طراحی خاص خود و بدون بهره گیری از شرکت های دیگر محصولات با کیفیتی را ارائه کرده است. اما با توجه به اخبار، پرچم دار سال 2015  این شرکت HTC hima خواهد بود و دیگر HTC one به عنوان جدید معرفی نخواهد شد.با اریامونز همراه باشید.

نام HTC Hima در روزهای گذشته ذر اخبار روز تکنولوژی سایت های مختلف امده است و این بار نوبت به تصویری می رسد که گفته شده است نشان دهنده ظاهر خاص Hima است. در صورتی که این تصویر واقعی بوده و تایوانی ها پرچم دار سال ۲۰۱۵ خود را با چنین طرحی راهی بازار کنند باید قبول کرد که طراحان قدر HTC بار دیگر خوش درخشیده اند.

امکانات Htc hima

بر اساس شایعات پیشین، این دیوایس با صفحه ۵ اینچی فول اچ دی، پردازنده Snapdragon 810، سه گیگا بایت رم، دوربین ۲۰ مگا پیکسل در پشت و ۱۳ مگا پیکسل در جلو، باتری ۲۴۸۰ میلی آمپر ساعت و Android 5.0 Lollipop وارد بازار خواهد شد.

برخی سایت های خبری معتقدند این موبایل در نمایشگاه CES 2015 معرفی خواهد شد اما اخباری هم در رد این شایعه منتشر شده و گفته می شود که در اواسط ماه مارس سال ۲۰۱۵، اواخر سال ۹۳ شاهد معرفی رسمی پرچم دار جدید تایوانی ها خواهیم بود. کمپانی HTC هنوز خبری در رد یا تأیید شایعات مربوط به Hima منتشر نکرده است.

اشتراک گذاری