امروز:10 فروردین 1403

مونز استریم: مقایسه ی ویدئویی گلکسی اس 6 و الجی جی 4

امسال دو پرچم دار از دو کمپانی مختلف معرفی شدند. سامسونگ در MWC 2015  گوشی پرچم دار خود یعتی گلکسی اس 6 را معرفی کرد و الجی نیز چند ماه پیش گوشی الجی جی 4 خود را معرفی کرد. اما در بازار مقایسه کدام پیروز هست؟ این سوالی است که ما در آریامونز قصد پاسخ دادن به آن را داریم با آریامونز همراه باشید.

گوشی گلکسی اس 6 با طراحی جدید معرفی شد و پروژه ی زیرو با این طراحی به اتمام رسید. سامسونگ پس از معرفی گلکسی اس 6 یک پروژه ی جدید را شروع کرد که برای طراحی مجدد گلکسی اس 6 برنامه ریزی می کرد. در طراحی جدید گلکسی اس 6 شاهد حاشیه های فلزی اطراف دستگاه و همچنین بدنه ی شیشه ای مانند خانواده ی اکسپریا زد سونی هستیم. سامسونگ در این پرچم دار خود از پردازنده های اکزینوس ساخت خود استفاده کرد و اسنپدراگون 810 را استفاده نکرد. دلایل زیادی برای این کار وجود داشت ولی همه را می توان بهانه تفسیر کرد زیرا که سامسونگ از چندین سال پیش به دنبال استفاده از پردازنده های خود بود.

در مقابل این گوشی، الجی جی 4 قرار دارد. این گوشی با بدنه ای از جنس چرم مرغوب معرفی شد. الجی یج 4 حدود 2 ماه پیش معرفی شد. این گوشی از یک پردازنده ی اسنپدراگون 808 استفاده می کند. ما در آریامونز در گذشته بررسی تخصصی الجی جی 4 را قرار دادیم که می توانید این بررسی تخصصی را در این مطلب بخوانید.

نظر شما در مورد این دو پرچم دار چیست؟ کدام را شما ترجیح می دهید