امروز:10 فروردین 1403

سامسونگ در حال کار بر روی دو گوشی گلکسی اس 7 با سایز 5.2 و 5.8 اینچ است

بر اساس گزارش های جدید منتشر شده از گلکسی اس 7 از کره جنوبی ، سامسونگ در حال کار بر روی دو نوع گوشی گلکسی اس 7 می باشد. در گذشته نیز گزارش هایی از کار مهندسان سامسونگ بر روی پردازنده ی اسنپدراگون 820 برا بهینه سازی بیشتر منتشر شده بود. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس گزارش های منتشر شده سامسونگ در حال کار بر روی دو گوشی گلکسی اس 7 با سایز نمایشگر های 5.2 اینچ و 5.8 اینچ می باشد. این گزارش از کره جنوبی منتشر شده است. اما به هر حال این خبر مانند بسیاری از خبر های دیگر تایید نشده است. اما به نظر سامسونگ می تواند قصد انجام این کار را داشته باشد.

همانطور که در سالی که گذشت سامسونگ از پرچم داران متفاوتی پرده برداری کرد. مانند گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 6 اج پلاس.

آنگونه که به نظر می رسد دو گوشی ای که سامسونگ در حال کار بر روی آن است از نظر داخلی یکسان خواهند بود و فقط نمایشگر های متفاوتی خواهند داشت.

این گزارش همچنین به نمایشگر گلکسی اس 7 نیز اشاره می کند و نمایشگر این گوشی را یک نمایشگر 4K می داند اما این مورد ذکر نشده است که دو مدل به این نمایشگر مجهز خواهند شد و یا این که فقط یکی از این دو!

سامسونگ در گلکسی اس 6 از یک نمایشگر QHD استفاده کرد که تراکم پیکسلی 577 را برای این گوشی فراهم می کرد. اما به نظر سامسونگ در نسل بعدی می خواهد از این مقدار نیز بالاتر برود. همانطور که سونی در اکسپریا زد 5 پریمیوم یک نمایشگر 4K را معرفی کرد و بسیاری را با تراکم پیکسلی 808 خود متخیر کرد.

همچنین خبر های پیرامون گلکسی اس 7 از پشتیبانی این گوشی از رم 6 گیگابایتی خبر می دهد.